A siker kulcsa


A siker kulcsa

a siker kulcsa

Zolival sokat töprengünk és tanácskozunk azon, hogy hogyan érhetnénk el azokat az embereket, akiknek nagyon hasznosak lennének a termékeink, vagy azokat, akik éppen valamilyen plusz bevétel után néznének. Tehát nem azon, hogy hogyan beszélhetnénk rá valakit a termékekre, vagy az üzletre, akit nem is érdekel. Mert az egészen más műfaj. A siker kulcsa az, hogy megoldást tudsz nyújtani. Az emberek megoldásokat keresnek.Ismered a mondást, hogy:

Levezetni a lovat a folyóhoz, az semmi. De rávenni, hogy háton ússzon! Az már valami. 🙂

Hát mi nem akarunk ilyen mutatványokat csinálni. Sokan éppen azért zárkóznak el attól, hogy hálózatot építsenek, mert a fejükben az van, hogy az a siker kulcsa, ha rátukmáljuk, ráerőltetjük a termékeket másokra, vagy ha “beszervezünk” embereket az üzletbe. És ezt teljesen érthetően nem szívesen csinálná senki sem. Mert utáljuk, ha az akaratunk ellenére, vagy érdeklődésünk nélkül akarnak minket rávenni valamire. És sok MLM-es mégis ezt választja: kéretlenül nyomul, erőltet, rábeszél.

Pedig a siker kulcsa, a lényeg éppen abban van, hogy azokat kell megtalálnunk, akik már keresnek valamit. Akik például szeretnék, ha a párjuk, gyerekük, szüleik egészségesebbek lennének, azok örülnek a hírnek, hogy van egy apró zöld kis tabletta, amiből 4 szem felér egy kiló zöldség vitamin tartalmával. Vagy, hogy léteznek olyan gyógygombák, amelyek jó hatással lehetnek a vérnyomás szabályozására.

Vagy ha valaki otthonról végezhető munka után kutat, amivel pénzt kereshetne, azt valószínűleg érdekelheti az online üzletépítés, ha az nem jár azzal, hogy zaklatni kelljen másokat, vagy drága termékcsomagokat kelljen rendelnie.

Had meséljek két példát:

Glória már régóta tudta, hogy ganodermás termékekkel foglalkozom, és látta a facebookon is a megosztásaimat. Nem gondolkozott azon, hogy egy online vállalkozásba vágjon. Őt akkor, ott, amikor megpillantotta az egyik videómat, éppen az foglalkoztatta, hogy szeretné, ha ő és a családja egészségesebben táplálkoznának. Ehhez keresett valamilyen táplálék kiegészítőt, amikor megnézte a spirulinás videót, és úgy döntött, hogy megkérdezi, hogy mit ajánlanék neki. Mi kellett ehhez, hogy ő keressen meg? Mindössze tudnia kellett, hogy én ezzel foglalkozom. Időközben Glória is beszállt, és tovább ajánlja a DXN termékeit, mert meggyőződött a hatásukról. Ez a Weboldala: DXN Bristol

A második a saját példám, aki üzleti lehetőséget kerestem, és bár nagyon rossz véleményem és tapasztalataim voltak az MLM-mel kapcsolatban, eljutottam odáig, hogy ezt a lehetőséget sem zárom ki. Nyitottá váltam arra az információra, hogy hogyan is kell ezt csinálni, mert azt szerettem volna tudni, hogy van-e olyan formája, amit én is művelni tudok. Amit fel tudok vállalni, és nem ágáll ellene minden idegszálam. Leendő szponzorom egy nagyon kedves, egyáltalán nem tolakodó e-mailben tájékoztatott az üzletről. Utána telefonon is beszéltünk, szimpatikus lett ő is, az üzlet is, és belevágtam. Szó sem volt rábeszélésről, erőltetésről. Jó időben keresett, és talált meg, egy jó ajánlattal, ez volt a siker kulcsa. Nem vettem zaklatásnak, sőt, örültem neki.

Tehát az a jó hír, hogy mindössze az a dolgunk, hogy a termékeket minél több ember megismerhesse, hogy aztán saját maga eldönthesse, hogy ez hasznos-e neki, jó-e vajon arra a problémájára, amire épp megoldást keres. És az is a feladatunk, hogy minél több embernek megmutassuk ezt az üzletet, hogy aki épp ilyesmit keres, tudjon róla, találkozzon vele. Ennyi, és nem több. Nincsenek manipulációs technikák, trükkös szófordulatok, betanult szövegek. Mert aki keres valamit, annál nincs is szükség erre. Aki pedig nem, azt fölösleges erőfeszítés győzködnünk.

Lehetsz te is a jó hír terjesztője! Segíts másoknak megtalálni a megoldást a problémájukra. Hogy egészségben, jólétben élhessenek ők is, és ti is. Ha épp te is keresőfázisban vagy, vess egy pillantást erre az üzletre! Szívesen tájékoztatunk, az nem kerül semmibe neked.

Megjegyzés hozzáfűzése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.