Network marketing – Csináld szívvel!


Network marketing – Csináld szívvel!

network marketing

Egy kicsit belehallgattam a konkurencia egyik kis tigrisének a videóiba. Legelőször azt vettem észre, hogy rendkívül meggyőzően kommunikál. Kár, hogy nem törölte a youtube-ról azokat a videóit, amiket még az előző network marketing cégénél készített. Azokon ugyanis arról a cégről mondta, amit a mostaniról mond.

„Ha hosszú távú üzletet keresel, akkor Talkfusion a te üzleted.”

Ettől válik számomra hiteltelenné az egész. Mert akkor is azt gondolta, de tévedett. Most is azt gondolja, hogy az Organo Gold a jövő network marketing üzlete, mi van, ha most is téved? És számomra félelmetes az olyan ember, aki látszólag bármiről tud szenvedéllyel beszélni. Sokkal hihetőbb az, akinek csak egy szerelme van, egy dolog mozgatja előre, egy valamiben hisz.

73% visszaosztás?

Azt is mondta, hogy az OG fizet a legtöbb jutalékot az iparágban, 73%-ot. Ez biztosan így van, de a matematika egzakt tudomány. Itt nem lehet varázsolni. Van egy előállítási költség, szállítási költség, vám, adó, és még a cég alkalmazottait is ki kell fizetni, és csak utána a maradékból lehet jutalékot osztani. Kérdés, hogy ennek a maradéknak a 73%-át kapják-e meg a hálózatépítők? Vagy a termék teljes árának? Utóbbi esetben túl kell árazni a terméket, hogy jusson a jutalékra is. És valóban, az ő kávéjuk majdnem duplájába kerül, mint a miénk. Szerintem mindenképpen van összefüggés a magas ár, és a sok jutalék között.

A kérdés az, hogy hajlandó vagyok-e sokkal többet fizetni egy termékért, ha ugyanazt a minőséget kevesebbért is megkapom? Kompenzálja-e a magasabb jutalékom, a magasabb árat? Különösen, hogy az olcsóbban megvett hasonlóan kiváló minőségű ganodermás kávé után is fizetnek jutalékot. Ő is azt mondja, hogy az OG a világ legnagyobb ganoderma termelője, és a DXN is azt mondja. Én meg nem tudom, hogy kinek van igaza. De valaki csúsztat, mert mindkettő nem lehet igaz.

Vigyázz, csúsztatás!

És ha már a csúsztatásnál tartunk, egy látványos csúsztatása nagyon tetszett. Az OG 11 minősítéssel rendelkezik, amiből csak a kóser, és a halal minősítést emelte ki, ami a zsidó, és a muzulmán világ egy-egy minősítése. Ez azt igazolja, hogy a termék vallásilag tiszta. Nem tudom, hogy mi a kritérium hozzájuk, és sem zsidó, sem muzulmán nem vagyok, de biztos vagyok benne, hogy nem a vegyi, vagy biológiai tisztaságot vizsgálja az imám, vagy a rabbi. Ő pedig ezt állította: „Csak a legtisztább termékek kapják meg ezt a minősítést.” Tehát vagy szándékosan csúsztat, vagy nem tájékozott. Mellesleg a DXN termékeinek is megvan a halal minősítésük. A kóserről nem tudok, hogy lenne. És a mi termékeinknek még az ISO 14001 is megvan, ami csak nagyon kevés cégnek, mert rendkívül szigorú feltételeknek kell megfelelni hozzá.

Számomra nagyon érdekes, hogy milyen ügyesen tüntet fel előnynek egy tulajdonságot, de az érem másik oldaláról természetesen hallgat. A nagy marketingesek tudják ezt, hogy kiválasztják a termék néhány értékét, és azt kommunikálják. Valahol csodálom ezt, hogy mennyire jól manipulálja a hallgatóságát. „Ön részesülhet abból a forgalomból is, amit a felsővonal csinál.” Értsd ez alatt, hogy neked csak 2 embert kell hoznod, és mi majd dolgozunk helyetted. A valóság az, hogy senki nem dolgozik szívesen mások helyett, sőt szerintem a network marketing pont az a szakma, ahol a sikeredért első sorban magadnak kell megdolgoznod. Nem azok a jó és sikeres hálózatépítők, akik csak hoztak 2 embert, és hátradőltek. Én soha nem mondom azt, hogy a hálózatépítés könnyű. Ha az lenne, mindenki azt csinálná. Nem könnyű, de az elvégzett munkádnak biztosan van jutalma. Sajnálom azokat, akiket így szippantanak be egy network marketing üzletbe, hogy te csak 2 embert hozz, a többit majd elintézzük. Garantáltan csalódni fognak, és rossz hírét keltik ennek a szép szakmának.

Csak a felépítésen múlna?

Szerinte a siker titka a felépítés. A termék mindegy. Mutassuk be a felsővonalunkat, mondjuk el, hogy ők mennyit keresnek, hogy mennyire profik.  Tom „Big Al” Schreiter azt tanítja, hogy a jelöltedet nem érdekli, hogy mások mennyit keresnek ezzel az üzlettel, nem érdekli, hogy a cég vezetője milyen jó családapa, és hogy mekkora háza van. Az érdekli, hogy számára mi van ebben a lehetőségben, hogy ő mennyire lehet sikeres. Vajon kinek lehet igaza? Ha meg a termék mindegy volna, akkor cukrozott taknyot is forgalmazhatnánk, és mindenki azért venné, hogy legyen jutaléka. Viszont már olyat is hallottam elismert nagy hálózatépítőktől, hogy fogyasztókra is szükségünk van, nem csak új termékforgalmazókra. Akkor viszont igenis fontos a termék. Én azt gondolom, hogy nem akarom megtanulni ezeket a manipulációs módszereket. Olyan munkatársakkal szeretnék együtt dolgozni, akik tetterősek, szorgalmasak, készek tanulni, és sikerre éhesek. És őket nem fogom valami süket dumával kábítani.

Én úgy akarok hálózatot építeni, hogy ne kelljen szégyenkeznem. A csúsztatás, meg a féligazságok pedig nem tennék nyugodttá a lelkiismeretemet. Szerintem megy ez anélkül is. Utóirat: A fenti úr újra network marketing céget váltott, most az Empower Network a tuti üzlet. A korábbiakról mély hallgatás. Itt a jutalék 100%, hoppá! network marketing

 

Summary
Network marketing - Csak szívből, őszintén szabad csinálni.
Article Name
Network marketing - Csak szívből, őszintén szabad csinálni.
Description
Network marketing. Van aki évente új tuti üzletbe vág bele, és bármiről képes meggyőzően beszélni, és van aki szívből csinálja, és nem ugrál.
Author

Megjegyzés hozzáfűzése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.