Az ötödik mérföldkő
A DXN Európa 5 éves
A DXN Európa 5 éves. Ez az ötödik mérföldkő. A születésnapi szemináriumon vendég volt az alapító Dato Dr. Lim is, és beszédet tartott. Ebből a beszédből idéznék, csak hogy megvilágítsam, miért is gondolom úgy, hogy jó döntést hoztam, amikor beszálltam.
A statisztikák szerint, ha egy mlm cég megéri a harmadik születésnapját, az egy jó cég kell, hogy legyen. Ez átlagosan háromnak sikerül tízből. Ez az első mérföldkő. A következő mérföldkő az ötödik év. Aki ezt eléri, az egy stabil cég. És végül az utolsó mérföldkő a 10. év. Ezt csak a kiváló cégek érik meg. De mi a helyzet azokkal, akik már 20 éve a piacon vannak, mint a DXN is? Az ő jelzőjük talán az „átkozottul kiváló” lehetne.
A cégnek vannak bizonyos alapelvei, amihez a vezetés tartja is magát. Az egyik ilyen alapelv, hogy nem hagyjuk cserben a törzsvásárlóinkat. Minden vállalkozás hasznot akar termelni, ez alól a DXN sem kivétel. Néhány országban azonban, mint például Szudán, Jemen, vagy Pakisztán veszteségesek vagyunk. Mások talán már bezárnák az ottani képviseletet, és kivonulnának a piacról, de a DXN úgy tartja, hogy aki belé vetette a bizalmát, és csatlakozott, azt kutya kötelessége termékekkel, és a jutalékával ellátni. Hát ez számomra roppant megnyugtató. Szeretem az olyan embereket, cégeket, akik kitartanak az elveik mellett, akkor is, ha az pillanatnyilag nem túl jövedelmező. Érdekes megfigyelés, hogy több országban évekig stagnál a piac, aztán hirtelen robbanásszerűen növekedni kezd. Egy ilyen robbanás előtt állunk mi is itt Európában. Dr. Lim sokat tapasztalt üzletember, neki elhiszem ezt. Na, ezért is örülök, hogy én már bent vagyok.
Azt is mondta még, hogy amikor valaki belép a DXN-hez, aggódhat sok minden miatt. Lehetnek anyagi, vagy egészségügyi gondjai, viszont a DXN karrierje miatt nem kell aggódnia. Az előre van programozva. A termék jó, a marketingterv jó, mi is jöhetne közbe? Csak csinálni kell folyamatosan, és nem szabad feladni. Mindenki csak így lett sikeres.
Legutóbbi hozzászólások