A döntés fontossága
Te szoktál látatlanban dönteni?
Néhány hete visszahívást kértek az oldalamon. Egy Németországban élő, a neve alapján vietnámi származású fitnesz tréner találta meg a Fitnesskaffee.eu honlapomat. Mivel adott meg skype elérhetőséget is, ott beszélgettünk. Érdekli a ganodermás kávé, de mivel felelősséget vállal az általa ajánlott termékekért, meg akart győződni a mi termékeink minőségéről. Ez számomra teljesen természetes, sőt dicséretes hozzáállás. Azokat az információkat, amiket egy weboldalon nyilvánosan nem lehet megosztani, magánlevélben egyenlőre még el szabad küldeni. Lehet, hogy már nem sokáig, mert a napokban vettem észre, hogy addig, amíg ki nem töröltem a Facebook hozzászólásomból a „Schulmedizin” szót, ami a hivatalos gyógyítás német neve, nem engedte a hozzászólást közzétenni. Szóval kiváló igazolásaink, hivatalos, és független minősítéseink vannak, továbbá videó felvételek olyan előadásokról, amik szintén magukért beszélnek.
Döntés, hasraütésre
Szóval elküldtem neki minden linket, ahol utánanézhet a dolgoknak, és még kóstolót is küldtem neki a ganodermakávénkból. Egyeztettünk néhány nappal későbbre egy újabb megbeszélést. Ekkor újra feltette a kérdéseit, mert azt ugye mindenki mondhatja, hogy a terméke kiváló. Az általam küldött dolgokat nem nézte meg, mert nincs ilyenekre ideje. Azt forszírozta, hogy a DXN ganodermás kávénak van-e bio minősítése. Persze! Malajziában. Ugyanis minden országnak saját bio minősítése van, ami csak az adott országban érvényes, sehol másutt. Így Németországban sem. Van viszont ISO 14001 minősítésünk, ami az egész világon érvényes, és sokkal szigorúbb az összes bio minősítésnél. Vagyis úgy lehet fogalmazni, hogy a DXN ganodermás kávéja soha nem nyert magyar bajnokságot, „csak” világbajnok lett. De őt ez nem hatotta meg, lehet, hogy az ISO 14001-ről még soha nem hallott. Elköszönt, és azóta meg én nem hallottam őróla. Talán már javában használja valamelyik másik cég bizonyára kiváló termékeit.
Egy megalapozott döntés
De van egy másik történetem fitnesz körökből. Megismertem egy St. Pölten-i fitnesz center magyar tulajdonosát. Felajánlottam neki, hogy mivel ugyanaz a célcsoportunk, de nem vagyunk konkurensek, csináljunk keresztmarketinget. Én adok az ő 30 napos bérletéhez egy doboz kávét ajándékba. Biztosra mentem, mert tudom, hogy mire képes a mi ganodermakávénk. Ha valaki betartja a következő 3 pontot, nem marad el a hatás:
- Azonnal kezdje el fogyasztani, ne várja meg, amíg a hagyományos kávéja kifogy.
- Amíg tart ez a dogoz kávé, ne igyon másmilyen kávét.
- Most az egyszer legyen irigy, ne adjon belőle másnak. Az egész dobozzal ő igya meg.
Ebben az üzletben nagyon sok lehetőség van a fitnesz területen, de ezt most nem részletezem. Tetszett is neki az ötlet, és elfogadta az ajándék doboz ganodermás kávét tőlem, hogy magán is kipróbálja a hatást. Természetes, hogy mielőtt egy terméket beenged az üzletébe, leteszteli. Hozzáteszem, hogy egyébként nem kávézik, mert szereti ugyan a kávé ízét, de a fogyasztása után, erős szívdobogása volt, és feszültnek érezte magát. De miután a mi kávénkat megkóstolta, ezt írta nekem:
A kávé ízét nagyon szeretem és finom volt, amit tőletek kaptunk. Egyáltalán semmi szívdobogás és rossz közérzetet nem éreztem tőle. Sőt, ebben a nagy hőségben hihetetlen mennyiségű ruhaadagot is kivasaltam teljes energiával.
Így néz ki az, ha valaki mielőtt döntene, informálódik. Sajnos, amíg nem tudjuk az információkat egy USB kábellel áttölteni egyik fejből a másikba, ha valaki informálódni akar egy döntés előtt, kénytelen némi időt rászánni, hogy beszerezze azokat a bizonyos információkat. Vagy a hasára ütve dönt, de akkor ne csodálkozzon, ha rendszeresen mellényúl az ilyen döntéseivel.
Legutóbbi hozzászólások