+436644248783 info@internetwork.hu

Jó üzlet-e a hálózatépítés?

Évösszegző 2021

Azt mondják, minden cigány a maga lovát dicséri. És hogy messziről jött ember azt mond, amit akar. De az is igaz, hogy a számok nem hazudnak, és hogy a tények makacs dolgok. De tudom, hogy sietsz, és hogy nem érdekelnek a hülyeségeim. Az érdekel, hogy jó üzlet-e a hálózatépítés. Kezdjük egy tényszerű felsorolással.

jó üzlet-e a hálózatépítés

2021 eredményei:

A hálózatunk létszámának növekedése: 12,1%

Az éves pontszámnövekedés: 23,65%

Éves bónusz növekedése: 3,17%

Szintlépés: igen, kettő is

2021 egy újabb év volt, amikor a járvány által generált őrület tombolt a világban. A középosztály javában elszegényedik, a kisvállalkozók sorra mentek csődbe, rengeteg ember munkahelye vált bizonytalanná. Sok embernek nemhogy nőtt volna a jövedelme 3,17%-kal, sokkal inkább csökkent.

Hogy jó üzlet-e a hálózatépítés?

Szerintem nagyon is. Már több kritikus időszakon keresztül megtapasztaltam, hogy ha tényleg jó a termék, akkor stabil az üzlet. Természetesen mindenkinek mást jelent az, hogy „jó üzlet”. Van, aki az azonnali 10 ezer forintnak jobban örül, mint annak, ha 3 év múlva fog 100 ezret keresni. Van, aki nem is hajlandó 3 évben gondolkodni, csak az azonnali haszon érdekli. Annak ellenére, hogy sok ilyen ember szimatol az MLM cégek környékén, nekik a hálózatépítés nem való, ezt biztonsággal kijelenthetem. Ők nem hiszik el azt a törvényszerűséget, hogy aratás előtt vetni kell.

Taglétszám növekedés

2020-ban 20% volt, az idén majdnem a felére csökkent. Januárban Zuckerberg úgy döntött, hogy nem kell neki a pénzem, és letiltotta a Facebook a hirdetési fiókomat. Ez látszik meg nagyon, mert azokkal a hirdetésekkel remekül meg tudtam szűrni az embereket, és meg tudtam találni azokat, akik jobban bíznak a természetes dolgokban, mint a gyógyszerlobby csodálatos termékeiben.

Sajnos a közösségi média egyeduralkodója akkora nagyúr manapság, hogy megtilthatja legális dolgok hirdetését, mint amilyen a multilevel marketing, vagy a táplálék kiegészítők. Keresem a megoldást, és meg is fogom találni, de szerintem ez az oka a megtorpanásnak. 2020-ban 38 új embert hoztam be személyesen, 2021-ben 16-ot. A szabadság felé vezető út meredek, és rögös, de semmi baj. Minél nagyobb a jutalom, annál nehezebb megszerezni. Ez így van jól.

Pontszámnövekedés – Irány Mexikó!

2020-ban 39,58% volt, amivel kis híján megcsíptük a Földközi tengeri hajókázást – amit aztán nem rendeztek meg a járvány miatt – 2021-ben pedig 23,65%. És ezzel szilárdan elértük az idei ITSI jutalomutazást Cancun-ba, Mexikóba. Hurrá!!! 2017-ben sikerült ez utoljára, akkor a Dubaji úthoz 120 ezer pont kellett. Mexikóhoz 225 ezer. Egy lyukas garast sem adtam volna érte 2021 januárjában, hogy sikerül.

Erre mondhatod, hogy egyedül nem tudtam volna elérni, ehhez kellett a csapat munkája is. Tökéletesen igazad van, és hálás is vagyok a munkájukért. De tudod, akkor azt is mondhatnánk, hogy ha Gandhinak nem lett volna annyi követője, nem tudta volna térdre kényszeríteni a brit birodalmat. És ez is igaz. Csakhogy abban jelentős szerepe volt, hogy legyenek követői. Ahogy nekünk is a párommal, hogy legyenek olyan munkatársaink, akik akarnak valamit, és azért hajlandóak dolgozni is.

Két szintlépés

Június volt az „aranyhónap”. Két szintet is léptünk. Executive Star Diamond-ból Senior Star Diamond-ok lettünk, majd 19 nap múlva Executive Senior Star Diamond-ok. 2020-ban csatlakozott valaki a csapatunkba – egy nyugdíjas, de még aktív idegenvezető, Kővári Laci – aki 9,5 hónap alatt gyémánt lett. És egy németországi munkatársunk – Volker Roy – , akit nem is ismertünk, és akivel soha még egy üzenetet sem váltottunk, egyszer csak gyémánt lett. Így jött össze a dupla ugrás egy hónapon belül.

Ez azonban nem azt jelenti, hogy megtáltosodtunk, és zsenik lettünk. Csupán annak a ténynek az ékes bizonyítéka, hogy a hálózatépítés nem lineáris dolog. Sokszor csak dolgozunk, rakjuk egyik téglát a másikra, és semmi látszata nincs, aztán meg hirtelen megkapjuk a szülinapi, a névnapi, és a karácsonyi ajándékot is egyszerre. Ez nagyon fontos dolog. Attól, hogy dolgozol, és nem látszódnak azonnal az eredmények, nem szabad elcsüggeni. Ez a szakma velejárója. Erre a minősülésre kaptunk egy ajándék hétvégét a szponzorunktól, szakmai példaképünktől Faragóné Keserű Judittól. Meghívott hozzájuk vendégségbe, és meglepetés programokkal is kedveskedett. Ez a kép ott készült. Bár természetesen nem “jár” semmilyen ajándék ezért, és nem is vártuk el, de olyan ajándékot kaptunk tőle, aminek a legjobban örültünk.

DXN Pro – Akkor most mi fújjuk a Passzát szelet?

Nem, azt azért nem mondanám. De 2021-ben olyan változás történ a magyar DXN életében, aminek biztosan lesz hatása. Mi itt az MLM-ben mindannyian hivatásos optimisták vagyunk, és imádunk nagy bejelentéseket is tenni, de ez most egészen biztosan más. Szerintem sokan érezzük, hogy most valami új lendület született.

Az Ultrabalatonnal kezdődött…

Ezen a futóversenyen a DXN-es hálózatépítők 2 csapattal is indultak. Ez egy 27-31 órás verseny, 210 km a Balaton körül, egyéniben vagy csapatban is teljesíthető. Közép-Európa legnépszerűbb ultrafutó versenye. És verseny közben, mikor épp a váltótársra várnak, a futóknak lehetőségük van beszélgetni. Egymással is, és a kisérőkkel is. Így született meg az elképzelés a Czérna Tünde-Czérna Szabolcs házaspár, és a Specht Vali és Specht Józsi házaspár között, hogy bár ők egymásnak keresztvonalai, mégis össze akarnak fogni, hogy felpörgessék a magyar DXN-t.

Hogy kerültünk mi a képbe?

Ők hívtak meg minket, és még néhány magasabb gyémánt szintű munkatársat egy közös online beszélgetésre, ahol elmondták az ötletüket. Nem ragozom, mi igent mondtunk, a többiek ki akartak ebből maradni. Így maradtunk hatan, és megalakult a DXN Pro csoport. Hogy mi predesztinált minket ebbe a csapatba? Jó kérdés, mert nem az üzleti szintünk, az biztos. Talán a nyilvánvaló elkötelezettségünk a DXN felé, talán a kreativitásunk. Biztosan benne volt a Dobbantó nevű online rendezvényünk léte is, ami heti rendszerességgel lehetőséget nyújt azon magyarul beszélő DXN tagoknak, akik tanulni akarnak. Így a Dobbantó, a DXN Pro csoport hivatalos, csütörtöki online workshop-ja lett.

Rendezvény pandémia idején (Szerelem kolera idején)

November 20, Budapest Körszálló. Tombol az akárhanyadik hullám, minden beltéri rendezvényen kötelező a maszk viselése. Sokan fejezték ki az aggodalmukat, hogy nem felelőtlenség-e ilyenkor 100 embert összehívni egy rendezvényre. És olyan rendezvényt csináltunk, amit, míg élek nem fogok elfelejteni. Őszintén megmondom, hogy magam sem tudtam, hogy a tagjainkban már ennyire erős a vágy, hogy végre fizikailag is találkozhassanak. Olyan emberek ölelgettek hálálkodva, akiket alig, vagy egyáltalán nem is ismertem. Hálásak voltak, hogy megrendeztük ezt, hogy tűzön-vízen át végigvittük, akadályt nem ismerve. Ez a hat ember – mi – annyira egy húron pendült, és pendül azóta is, hogy valósággá válik az ismert elmélet, hogy ha összefogunk, az akaratunk hegyeket mozgat meg.

DXN Pro aPROpó

Ez a rendezvény, „A RENDEZVÉNY” az aPROpó nevet kapta a keresztségben. Igyekeztünk méltó módon megünnepelni az elmúlt két év minősültjeit. Csináltunk aPRÓsütemény versenyt, aminek egy DXN Pro logós kötény volt a jutalma, édes, és sós kategóriában. Czérna Marci, és Nagy Gergő riportokat csinált a szünetekben, amiből egy elképesztő összeállítás készült. Egy esszenciája az ottani hangulatnak, és a jelenlévők miértjeinek. És az egész rendezvényt élőben sugároztuk is a DXN Pro Youtube csatornáján, vérprofi minőségben. Tudtommal ilyen se volt még a magyar DXN történetében. Volt profi fotós is, Pénzes Kristóf, aki egy ebédért jött el nekünk fotózni. A legcsodálatosabb az volt, hogy amikor elkezdtük a DXN Pro-t, kiderült, hogy milyen sok szakember van a csoportban, aki örömmel vállal közreműködést, ráadásul pro bono, (DXN Pro Bono) vagyis ingyen.

Szóval jó üzlet-e a hálózatépítés?

Ha anyagilag nézed: igen.

Ha egy közösséghez való tartozás szempontjából nézed: igen.

Ha személyiségfejlődés alapján: igen.

Ha hosszú távú megtérülés alapján nézed: igen.

Csak az idő telik magától. Minden mást csinálni kell.

Summary
Jó üzlet-e a hálózatépítés?
Article Name
Jó üzlet-e a hálózatépítés?
Description
Jó üzlet-e a hálózatépítés? Megmutatom a 2021-es statisztikámat, és döntsd el magad, hogy szerinted az-e. Taglétszám, pontok, bónuszok.
Author
Ez a weboldal használja a Google Analytics szolgáltatást. Ha nem szeretnéd, hogy a látogatásodat érzékelje, kattints ide!
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.

Használjuk a Google Analytics-ot.

Kérem fogadja el a Google Analytics követést. De tovább mehet úgy is, hogy ezt elutasítja. Ekkor a weboldal semmilyen adatot nem továbbít a Google Analytics-nak.