Multi Level Marketing
Miért utasítja el tízből kilenc?
Mi a probléma, és hol lehet a megoldás?
Probléma: Szinte mindenkinek van olyan ismerőse, aki már pénzt veszített, mert belépett egy multi level marketing hálózatba.
Hol lehet pénzt veszíteni?
- Magas belépőcsomagok
- Oktatás
- Rezsiköltség. (Utazás, telefonálás)
- Beépített vásárlási kényszerek
Megoldás:
- Már 5000 forinttért regisztrálhatsz, és elkezdheted.
- A zárt intranetünkben ingyenesen hozzájutsz minden előadáshoz, bemutatóhoz, képzéshez.
- Mivel ez az üzlet online építhető, nem kell utaznod, telefonálnod, termékmintákat küldened, bemutatókat tartanod. Minden megy online. (e-mail, skype, stb)
- A marketingtervünk mentes mindenféle kényszertől. Ha vásárolsz, vásárolsz, ha nem, nem. Az eddig elért üzleti-, vagy százalékszinted nem veszik el soha, és nem minősülsz vissza semmilyen esetben.
Probléma: Sokan nem tudják elképzelni, hogy ők sikeresek lehetnek egy multi level marketing üzletben. Nem tudják, hogy kit hívjanak el egy bemutatóra az ismerőseik közül, nem tudják eldönteni, hogy kit írjanak fel arra a bizonyos címlistára.
Megoldás: Két fő termékünk van, a ganodermás kávé, és a ganodermás szappan. Az emberek 83%-a kávézik, és a 99%-a tisztálkodik. (A maradék 1%-ot ne is akarjuk csatlakoztatni szerintem.) Ha össze akarnád írni azon ismerőseidet, akik kávéznak, vagy tisztálkodnak, soha nem érsz a végére. Tehát közülük bárkinek ajánlhatod valamelyik, vagy mindkettő terméket. Nem azt kell neki eldönteni, hogy ezentúl kávézzon-e, vagy mosakodjon-e, hanem csak azt, hogy hajlandó-e megpróbálni egy másik kávét, vagy szappant.
Probléma: Nem vagyok hiteles. Ha nincs üzleti múltam, hogyan adjam el az ismerőseimnek a multi level marketing üzletemet?
Megoldás: Sehogy! Nem eladni kell, csak megmutatni. Az mlm nem a meggyőzés üzlete, hanem az informálásé. Nem kell mindenkit behozni ebbe az üzletbe. Az mlm-en kívül is van élet. Csak mutasd meg a terméket. A saját tapasztalataidat az adott termékkel, nem kérdőjelezheti meg senki! Ha valakit érdekel az, hogy hogyan működik a ganoderma, az anyacég tud válaszolni minden kérdésére. Olyan emberek tartoznak hozzánk, mint Dr. Rathnam, a Glaxo gyógyszergyár indiai részlegének volt igazgatója, vagy Dr. Ranjan, kardiológus, az amerikai Mayo Klinika vendégprofesszora, eddig három indiai miniszterelnök hivatalos orvosa, vagy Jane Yau ganoterapeuta, évtizedes gyógyítási tapasztalattal. Az ő előadásaik felvételei elérhetőek az intranetben, és bárkinek el tudod küldeni, akit érdekel. Nem kell neked értened a ganodermához.
Probléma: Nem akarok termékekkel házalni, rendeléseket összeállítani, és postára cipelni.
Megoldás: Online dolgozunk. A mindenki számára ingyenesen igényelhető weboldalak automatikusan végigviszik az egész folyamatot. A látogató regisztrálhat, és leadhat rendelést, amit a központi iroda összeállít, és kipostáz anélkül, hogy neked közre kellene működnöd. Már több olyan munkatársam van, akik egyszerűen regisztráltak az oldalamon, anélkül, hogy korábban beszéltünk volna egymással.
Probléma: Az én ismerőseimet ez biztosan nem fogja érdekelni, meg különben is drága a termék.
Megoldás: Nem vagy bezárva a saját kis környezetedbe. A weboldalad az egész világon megnyitható. Egy másik kontinensről is megtalálják, és csatlakoznak hozzád. Ilyen munkatársam is volt már, és több olyat ismerek, akik így nyitottak új piacot másik földrészen. A termék árát szerintem ne a pörkölt, rostos kerti tőzegből főzött kávé árával hasonlítsd össze. Nyugodtan nézz szét, hogy ezt a minőséget meg tudod-e venni olcsóbban. Még ezen az áron sem, megnyugodhatsz. És ami szerintem nagyon fontos, hogy ne egy csésze árával hasonlítsd össze, hanem mondjuk 10 év kávéfogyasztásával. A hagyományos kávédat még 10 év múlva is annyiért fogod tudni megvenni, mint az első alkalommal, a DXN kávé ára meg egyre csökken, még a saját fogyasztásod révén is. Hát még, ha továbbajánlod.
Probléma: Vajon elég jó-e a termék, hogy megérje foglalkozni vele?
Megoldás: A kávét az emberek ismerik, és szeretik. Nem csupán kávéfogyasztók vagyunk, hanem kávéfüggők. A kávénak vannak olyan tulajdonságaik, amit mindent visznek. Soha nem felejtjük el meginni, és nem akarunk róla lemondani sem. Nem kell őket arra rávenni, hogy igyanak kávét, ez már pár száz évvel ezelőtt megtörtént. Ma csupán az a kérdés, hogy hajlandóak-e kipróbálni egy másik kávét az egészségük érdekében.
Probléma: Fel tudom-e vállalni a céget, és a terméket, az elveim feladása nélkül.
Megoldás: Én a magam részéről nem vagyok mlm zsoldos. Nem csak az eredmény érdekel, én jól akarom érezni magam az odavezető úton is. Semmi kivetnivalót nem találok abban, hogy ajánljak egy olyan csodálatos hatású gombát, mint a ganoderma. Aki elég nyitott hozzá, az jól jár vele. Aki meg nem, az meg nem velem tol ki.
Legutóbbi hozzászólások