Milyen a jó MLM szponzor?
Hadd tegyek fel egy egyszerű kérdést: az a szponzor, aki magasabb üzleti szinten van, biztosan jobb szponzor is? Az emberek 90%-a azonnal rávágja, hogy igen. Hiszen ezt bizonyítja a magasabb szint, és a nagyobb hálózat. De hadd mondjam el, hogy én mit gondolok.
Mi is az MLM lényege?
Szerintem a mi munkánk lényege az, hogy a világ népességéből megtaláljuk azt a néhány tucatot, (na, jó, talán százat,) akit érdekel a cégünk terméke, vagy a hozzá kötődő üzlet. Most lehet, hogy ez egy kicsit fejbekólintott, igaz? A tízezres hálózatokat nem egy ember építette fel, hanem sokan, együtt. Nekem nem kell száznál több embert találnom ahhoz, hogy sikeres legyek. A munkatársaimnak sem kell több. Ha már minden partnerem talált volna magának legalább 50 munkatársat, arcpirítóan sikeres lehetnék. De ez más lapra tartozik.
Hogyan találod meg a munkatársaidat?
Na, itt van a lényeg! Ugyanis ehhez kell egy módszer, ami ráadásul egyszerűen átvehető, lemásolható. Most egy percre képzeld el, hogy a szponzorod mondjuk terapeuta. Abszolút hiteles, ha valakinek ajánl valamilyen terméket. Te mit kezdesz egy ilyen módszerrel? Te nem vagy hiteles, ha nem vagy te is természetgyógyász. És mit kezd vele a szponzorod, hiszen nem másolható?
Én sokáig tanultam a keresőoptimalizálást, és a szövegírást, amivel elég szépen sikerült is előre kerülnöm a keresőben. Csakhogy a munkatársaim közül szinte senki nem tudta utánam csinálni. Pedig többen próbálták. Szóval kell egy módszer, ami mindenkinek működik. Ezt jegyezd meg, mert még visszatérünk rá!
Egy alattomos csapda, amibe sok MLM szponzor beleesik
Mit gondolsz, mi az egyetlen állandóság a világban? Hát a változás! Minden folyamatosan változik. A Darwin-i evolúciós elmélet szerint csak az az egyed, vagy faj él túl, aki képes alkalmazkodni a változásokhoz. Ez igaz az MLM szponzorokra is. Több olyat ismerek, aki még mindig a régi módszerhez ragaszkodik, ami 8 éve még működött, de mára teljesen elavult. És közben alattuk „felnőtt” egy nemzedék, aki jobb módszereket használ, és sorra hozza az új munkatársakat.
Tudod az eredményességet az MLM-ben több féle képen lehet mérni. Az üzleti szint, és a hálózat mérete csak két mérőszám közülük. Vannak olyan mérőszámok, amik egy szponzor jelenlegi teljesítményét mutatják. És sok „nagy öreg” neve hónapról hónapra nem szerepel semelyik aktuális versenykiírást teljesítők névsorában. Vagyis nem tudnak újakat behozni. Kicsit bealudtak, és a régi dicsőségük tovatűnőben van. Úgy is mondhatnám, hogy a király meztelen. Mindig jönnek újak, akik képzettek, és „éhesek”. Persze elöl ülnek, és tiszteljük őket azért a teljesítményért, amit régen az asztalra tettek, de tanulni azoktól kell, akik MOST jól csinálják. Ők tudnak olyat, ami MOST is működik.
Hogyan válassz MLM szponzort?
Te döntöd el, hogy kitől akarsz tanulni. Nekem bárki beszél is működő módszerekről, először bizonyítson, hogy tényleg működik. És az előadása legyen átgondolt, összeszedett, tartalmas, és érdekes. A marketing első szabálya, hogy ragadd meg a figyelmet! Ha ezt sem tudja, akkor ugyan mit tanulhatok tőle?
Ha te elavult, már alig működő módszereket akarsz megtanulni, akkor csak válassz egy régi titánt.
Vigyázz, ettől eldobod az agyad!
Csilla és én, az utóbbi 1-2 évet azzal töltöttük, hogy tanultunk. Wolf Gábortól, Vida Ágitól, az Online Katapultos fiúktól, és Surányi Ferenctől marketinget, Odrovics Jánostól, és Janata Krisztától szövegírást, Szombati Orsolyától ügyféltípusokat, Erdélyi Norberttől neuromarketinget, és weboldalszerkesztést. Ezzel a tudással felvértezve olyan rendszert raktunk össze, ami minimális költséggel talál nekünk 4-5-6 új belépőt havonta. De az igazi ereje nem ebben rejlik. Az benne a „pofaleszakító”, hogy 100 %-ig másolható, és 90%-ban automatizált. Ilyet még nem láttál, azt garantálom! Ez a rendszer pont azokat találja meg az egész világon, akiket érdekel. Nekünk ezzel nyílt meg Lengyelország, Málta, Görögország, és Egyiptom. És igen, neked is működni fog, feltéve, ha nem változtatsz a recepten.
Ha ezt kihagyod, az kavics lesz a cipődben, szálka a körmöd alatt, és izzadt rémálmok fognak gyötörni miatta éjjelente. 🙂
Ha kell egy olyan módszer, amivel hatékonyan, és olcsón tudsz érdeklődőket találni, akkor hagyj üzenetet, vagy iratkozz fel a hírlevélsorozatunkra!
Szép napot! Szeretnék jó szponzor lenni az MLM cégemnél!
Szép napot, ez nagyon derék törekvés. Sok tanulás, és sok munka kell hozzá, de megéri. Sok sikert kívánok hozzá. 🙂