A DXN elhallgatott története
Sztorik, amiket még nem hallottál
A leghosszabb út is egyetlen lépéssel kezdődik, a világ legnagyobb ganodermatermesztője, a DXN is egészen kicsi cégként kezdte az útját. A világ 24. legnagyobb MLM cége, a több mint 6 millió regisztrált taggal rendelkező vállalat is volt parányi. 1992-ben alapította meg Dr. Lim, aki rögtön a hálózati értékesítésben szándékozott megoldani a termékek terjesztését. Csak eljött 1993 is, és még egyetlen ember nem sok, de annyi sem csatlakozott. Már-már úgy látszott, hogy be kell zárni a céget, amikor kaptak egy telefonhívást, ami megváltoztatott mindent. Egy hölgy telefonált, aki ganoderma kivonatot akart vásárolni. Dr. Lim maga vitte el a kért terméket a hölgynek, aki a kis pénzecskéjét gyűrögette a kezében. Igazából 70 maláj ringit volt a ganoderma por ára, de Dr. Lim megsajnálta az asszonyt, és eladta neki 15-ért. Igazából ezután indultak el a regisztrációk, és egyre több fogyasztó vitte el a jó hírét a ganodermás termékeknek.
Indonézia
A DXN elindult a növekedés útján, és hamarosan nem csak Malajziában volt már fogyasztói hálózata, hanem a környező országokban is. Indonéziában 1997-ben kitört a válság. A valuta elértéktelenedett, ezért a legtöbb MLM cég vagy kivonult, vagy jelentősen árat emelt. Képzeld el, hogy milyen csapás lehet az, amikor hálózatépítőként bezár az országodban az anyacég, vagy duplájára emeli az árat. Megszűnik a jutalék, és ott állsz leforrázva. A DXN úgy döntött, hogy nem emel árat 3 hónapig. Mikor ennek híre ment, az emberek sorban álltak a képviselet előtt, hogy beregisztrálhassanak. A növekedés robbanás szerűen beindult.
Fülöp Szigetek
A csúcsvezető elpártolt, és magával vitte a legjobb embereit más hálózatba. Ekkor Dr. Lim odautazott, és átvette a központ irányítását. Kivonta a piacról az összes terméket, csak a ganodermás kávét hagyta meg, ezzel beszűkítette a piacot, ami sokszor nagyon jó stratégia. Be is jött a DXN esetében is, mert a növekedés a Fülöp Szigeteken is meglódult.
Az arab öböl
Az öböl menti országok először ellenségesen álltak a DXN-hez, és a termékeihez. Minden piacra jellemző, hogy először a bizalmat kell kiépíteni, és utána indul meg meredeken a növekedés. Itt Európában például még nem értük el ezt a pontot. De térjünk vissza az öbölhöz. A DXN válasza az ellenséges fellépésre az volt, hogy nem beszéltek az MLM-ről, csak a termékeket ajánlották. Az első hónapban 500 € bevételük volt, de hittek benne, és őszintén csinálták. Mára 600 000 tag van, és 3 millió euró a havi forgalmuk. Egy nap, különös levelet kaptak a dubaji emír udvarából. Ajánlatot kértek egy díszdobozos kávéra, amit az udvar reprezentációs célra akarna használni. A tervet másnapra kérték. 🙂 És másnapra ott is volt a DXN képviselője, egy frissen, erre a célra tervezett díszdobozzal, amiben a cég különleges kávéi voltak. Azóta mi vagyunk a dubaji uralkodó ház udvari szállítója.
Szudán
Egy borongós napon Szudán akkori vezetője betiltotta a network marketinget, és többek között a DXN szudáni irodájának a dolgozóit is bebörtönözték. Az anyacég küldöttsége 40 napon át próbált a bíróval megegyezni, hogy engedjék szabadon a munkatársaikat, és járuljanak hozzá, hogy az ott lévő készletet kiárusítsák. 40 napon át ültek a bíróság folyosóján, de minden nap elutasításban volt részük. Aztán valami csoda folytán a 41. napon nem csak a dolgozókat engedték szabadon, és nem csak a meglévő készletet engedték kiárusítani, hanem engedélyt kaptak arra is, hogy tagokat regisztráljanak, és hogy továbbra is MLM rendszerben folytassák a terjesztést. De a baj még nem ért véget, mert az ország valutája teljesen elértéktelenedett. Ekkor Dr. Lim úgy döntött, hogy néhány hónapig „hozomra” adja a termékeket, hogy megmaradjon a fogyasztói hálózat, és hogy megmentse az üzletépítőket. Egy ilyen szörnyű gazdasági helyzetben aranyat ér egy rendszeresen érkező passzív jövedelem.
Pakisztán
Pakisztánban szintén egy bírósági tiltással nyitott a cég. 5 éven át nem volt MLM üzlet, de mára 70 000 tagunk van. Sőt, a gyermekek körében oly gyakori farkasvakság leküzdésében elévülhetetlen érdemeket szerző Dr. Lim, állami kitüntetést kapott. Ez igazán megnövelte a bizalmat a DXN felé.
Jordánia
Ez a történet jól példázza, hogy sokszor egyszerűen csak ki kell várni, amíg a megfelelő ember csatlakozik. Jordániában 10 éven át 400 és 1000 euró között stagnált a fogyasztás. Aztán csatlakozott egy háziasszony. A 11. évben már 100 000 eurós lett forgalom, ami azóta is emelkedik. Ilyen lehetett Európa számára Kócsó László, aki berobbantotta a piacot.
Tanulság
Ha idáig elolvastad a cikket, akkor látod, hogy a siker útja problémákkal, vagy kihívásokkal van kikövezve. És mindenre van megoldás, ha az ember nem szűnik meg a megoldásokat keresni. A te anyagi, és egészségi problémádra is van megoldás, lehet, hogy pont itt. Lehet, hogy ez a cikk, ez a hálózatépítő házaspár, ezek a termékek, és ez a cég a megoldás a problémáidra. Ahogy írtam, itt Európában még nem értük el azt a pontot, ahol megindul a meredek emelkedés. Azon dolgozunk gőzerővel, hogy megszilárdítsuk a bizalmat a cég, és a termékek iránt. Tarts velünk te is, és nem fogod megbánni!
Legutóbbi hozzászólások