+436644248783 info@internetwork.hu
Gyors siker az MLM-ben

Gyors siker az MLM-ben

Gyors siker az MLM-ben

gyors siker az MLM-ben

Voltak, és lesznek is „csodagyerekek”, olyanok, akik villámsebességgel képesek haladni. Ezért igenis lehetséges a gyors siker az MLM-ben is. Sokszor felteszik nekem is azt a kérdést, hogy milyen gyorsan lehet valaki gyémánt a DXN-ben. Erre a kérdésre felelősségteljesen lehetetlen válaszolni, ugyanis mi, MLM szponzorok mindig „hozott anyagból” dolgozunk. Az elmúlt 10 év alatt láttam már nagyon jó képességű embereket, akik az első buktatónál feladták, és olyan is volt már, aki nagyon nehezen tanult, és nagyon rosszul csinálta, szinte nulla eredménnyel, mégis vagy 2 évig elszántan küzdött a sikeréért.

Két különböző gyémánt

A mi hálózatunkban eddig 2 gyémánt szintet elért munkatárs található. Az egyikük 8 éven át küzdött, és dolgozott, mire elérte ezt a szintet, a másikuknak erre elég volt 9,5 hónap. De melyik vajon a nagyobb teljesítmény? Össze lehet-e hasonlítani Usain Bolt eredményét a 100 méteres síkfutásban, Maráz Zsuzsa teljesítményével a Spartatlonon? Az egyik 100 méter villámgyorsan, a másik meg 250 km kitartóan.

Kisebb lenne-e Strifler Erzsike teljesítménye, aki nagyon nehéz anyagi körülmények között kezdte egy határmenti kis faluban, mint Kővári Lacié, aki kihasználta a „lockdown”-t, és amíg nem vezethetett külföldi utakat, addig felépített gyorsan egy gyémánt üzletet a DXN-ben?

Gyémánt üzlet kitartóan

Erzsike kiváló példa arra, hogy nincsen eleve vesztes helyzet. Nincs olyan, hogy valakinek esélye sincs a sikerre. Az ő munkatársai között is vannak olyanok, akik fel is adták. Mert feladni könnyű. Ami igazán nehéz, megtalálni a határvonalat aközött, hogy: „ami nem megy, ne erőltessük”, és aközött, hogy „addig csinálom, amíg el nem érem a célom”. Edison addig próbálkozott, amíg rá nem jött, hogy wolfram szálat kell az izzóba tenni, és úgy már működni fog a lámpa. Ha a harmadik kísérlet után feladja, valószínűleg más találta volna fel az izzólámpát.

Nem tudom, hogy hol a határ. Talán azt kell valahogy megérezni, hogy elértem-e már én a saját határaimat, tudok-e még tovább javulni. Mert ha már nem megy jobban, de ez még mindig kevés a sikerhez, akkor talán nem érdemes tovább kínlódni vele. De ha van esély arra, hogy megtanuljam jól csinálni, akkor meg tovább kell menni, nem szabad feladni.

Gyors siker az MLM-ben

Kővári Laci magasra tette a lécet. Egy túlhordott terhesség ideje alatt, elérte a gyémánt szintet. Nincs statisztikám arról, hogy hányan tudták ezt Magyarországon, vagy Európában ennyire gyorsan megcsinálni. Ismertem valakit, akinek ez 6 hónap alatt sikerült, de ő már rég nincs a DXN-nél. Viszont másról nem hallottam, aki ennyire gyors lett volna. Laci 2020 augusztusában csatlakozott hozzánk, egy másik ganodermás kávés cégtől. Mivel idegenvezető a hivatása, a vírusjárvány őt is „elgázolta”. Ha nincsenek utak, nem kellenek az idegenvezetők sem. Ő a lehető legjobban használta ki a kényszerpihenőt: MLM hálózatot épített. Arról már sokan, és sokszor írtak, és beszéltek, hogy a DXN – és a legtöbb MLM hálózat – érzéketlen a gazdasági válságokra. Nem hogy csökkenne a forgalom, inkább akkor szárnyalunk igazán, ha a gazdaság mélyrepülésben van. Ez tény, amit számokkal is alá tudok támasztani. Aki nem hiszi, az ő dolga.

Hogy Lacinak hány embert kellett felhívnia ahhoz, hogy találjon 85-öt, aki csatlakozott hozzá, azt csak ő tudja. Tudomásom szerint ő sem beszélt rá senkit a csatlakozásra. Szerencsére a DXN termékei elég jók ahhoz, hogy az emberek fogyasztani akarják őket. Egészen biztosan ő is sokkal több nemet kapott, mint amennyi igent. De ez ennek a szakmának a velejárója, mint az ülőmunkának a derékfájás.

Mire jó ez neked?

Nagyon büszke vagyok mindkét munkatársunkra, ezt fontosnak tartom megjegyezni. Bármelyikük teljesítménye példaértékű. Ha akarsz, te is levonhatsz belőlük néhány tanulságot. De egy dolgot ne tegyél, semmiképpen! Ne akard bármelyiküket is saját magadhoz hasonlítani. Mert nincs két egyforma helyzet, és nincs két egyforma ember.

Hiba volna az is, ha bármelyikük teljesítményét a szerencsének tulajdonítanád. Mindketten az erősségeikre támaszkodtak. Erzsike a kitartására, Laci meg a kiterjedt ismeretségi körére. De egyikük sem várta tátott szájjal a sült galambot. Lehet, hogy neked más erősségeid vannak, amelyek ugyanúgy eljuttatnak a gyémánt szintig. Ezt érdemes lenne kideríteni, mert nem mindegy, hogy van egy szép passzív jövedelmed, vagy csak sóvárogsz a szabad élet után.

Ami biztos, hogy tudunk neked is mutatni egy olyan utat, amit fel tudsz vállalni, és a tükörbe tudsz nézni, szégyenkezés nélkül. Vannak emberek a Föld nevű bolygón, akik akarják a DXN tényleg nagyon jó hatású termékeit fogyasztani, csak meg kell őket találni. Na, erre vannak hatékony módszereink, neked csak a kitartásod, és munkád kell, amit bele tudsz fektetni.

Gyors siker vs. kockázat mentes siker

Nekünk több olyan munkatársunk is van, akik jó úton vannak a gyémánt szint felé. Hogy lesz-e elég kitartásuk végigmenni az úton, azt nem tudom. Tényleg nem vagyok jövőbelátó. Én segítem őket a legjobb tudásom szerint, de a munka oroszlánrészét nekik kell beletenni. Tudom én, hogy ha valami csoda folytán biztosan tudnád, hogy sikeres leszel ebben a szakmában, nem haboznál te sem, és azonnal csatlakoznál. De a kockázat annyira kicsi, a lehetséges jutalom meg annyira nagy, hogy én nem tétováznék. De a te életedről a döntéseket neked kell meghozni, ahogyan a döntésed következményeit is te fogod majd viselni.

„Sorsot választ az is, aki tétlenkedik.”

Motivációs térkép

Motivációs térkép

Motivációs térkép

A Dobbantó vendége Kovács Attila motivációs coach

Hallottál már a motivációs térképről? Eddig én biztosan nem, de mostanra már van nekem is. Íme egy kis ízelítő!

2021 január 20-án megtisztelő vendégünk volt Kovács Attila motivációs coach, aki a Dobbantóban beszélt nekünk erről az új dologról. A felvételt itt nézheted meg. Azóta megcsináltattam a saját motivációs térképem, és érdekes élmény volt.

Válságálló üzleti lehetőség a 2020-as számok tükrében

Válságálló üzleti lehetőség a 2020-as számok tükrében

Válságálló üzleti lehetőség a 2020-as számok tükrében

Ebben a cikkben egy válságálló üzleti lehetőség lesz a téma. Semmi marketing bullshit, nem fogom fényezni a statisztikáimat, tényeket fogsz látni, amennyiben végigolvasod.

2020 nem volt könnyű év

Egy évvel ezelőtt nem sokan gondolták, hogy milyen évnek nézünk elébe. Én az idén 57 éves leszek, de még nem éltem át hasonlót. Nem szeretnék belemenni azokba a vitákba, aminek mentén az emberek ma egymás torkának ugranak, hogy van vírus, vagy nincs, hogy használ a maszk, vagy nem, és oltassunk, vagy ne. Csak a múlt év történéseinek a gazdasági hatásait akarom bemutatni, egy válságálló üzleti lehetőség kapcsán, amit kiválóan ismerek, lévén hogy 2011 óta ezzel foglalkozom.

Még nekem is van egy alkalmazotti állásom, ahonnan az első lockdown alkalmával márciusban, hat hétre elbocsájtottak. Ezzel nem voltam egyedül, Ausztriában, ahol élek, rég nem látott méreteket öltött a munkanélküliség. Ezen ország nemzeti össztermékének nagy részét az idegenforgalom adja, és mivel bezártak a szállodák, az éttermek, és a mozik, rengeteg ember veszítette el az állását. Ezzel összefüggésben sok kisvállalkozó volt kénytelen csődöt jelenteni, mert nem volt annyi tartaléka, hogy heteken keresztül fizesse a költségeit.

De mi történt a saját üzletünkben?

Az MLM egy igazi válságálló üzleti lehetőség, ez már többször bebizonyosodott. De nézzük a számokat! 2020 januárjában 10 300 volt a csoportpont. Ekkor még csak a Kínából érkező hírekben volt szó a koronavírusról. Aztán február végére bejött a lockdown, és ezzel együtt a havi pontszám 13 200-ra nőtt. Akkor, amikor épp rengetegen veszítették el az állásukat, a mi partnereink közül is. Aztán márciusban 12 990 pont jött össze, ami nem számottevő csökkenés a februárihoz képest. Volt olyan német munkatársunk, aki 3 éve tag, de még soha nem vásárolt, februárban viszont 300 pont értékben igen.

Mi lehet ennek az oka?

Szerintem a válasz nem nehéz. A DXN termékei elképesztően jók, és nincsenek túlárazva. Akik már egy ideje fogyasztják őket, azok tudják, tapasztalják ezt a tényt. Úgy tűnik, hogy ha baj van, akkor inkább bíznak a természetes módszerekben, a ganoterápiában, mint bármi másban. Ha féltik az életüket egy tomboló vírustól, akkor feltöltik a raktárkészletet. Ahogy mi is tettük. Mert igaz, hogy egy kicsit sem rettegünk a koronavírustól, de ha mégis elkapnánk, tudjunk mihez nyúlni. Havonta 200-250 ezer forint értékben költünk az egészségünkre, – amit már nem kell kifizetnünk – szép is lenne, ha emellett még rettegni kellene.

És ősszel jött a második hullám

A nyár folyamán 8-12 ezer pont között ingadozott a pontszám, de szeptemberre újabb növekedés következett be. 14 800 ponttal zártunk. Aztán október 16 000 pontot hozott, végül november egy új rekordot, 17 400 pontot jelentett. A hírek szerint a második hullám durvább volt – legalább is annak lett bemutatva a médiában – és ez tükröződött a forgalom tekintetében is. Javíts ki, ha tévedek, de a számok nekem azt mutatják, hogy amikor egy átlag kisvállalkozó az életéért küzd, a mi üzletünk jobban szárnyal, mint valaha.

válságálló üzleti lehetőség

Válságálló üzleti lehetőség

Tagja vagyok néhány üzleti csoportnak a Facebook-on, és figyelemmel követtem azt, ahogy sokan hihetetlen akaraterővel próbálják megtalálni a kivezető utat a válságból. Átállnak más, jobban eladható termékek gyártására, vagy offline helyett online módszerekre. Nekünk nem kellett átállni semmire, és nem kellett más módszert használnunk, mint eddig. És a teljes, válsággal terhes 2020-as év alatt 39,58%-kal nőtt a vállalkozásunk forgalma. Igaz, a bevétel csak 18%-kal. Ez nem a költségek növekedésével magyarázható, sokkal inkább az MLM egyik jellegzetessége. Nem mindegy, hogy milyen mélyről jönnek a pontok, és ezeknek a „lábak” közötti százalékos elosztása is fontos. Minél egyenletesebb, annál jobb. Ha valamelyik láb megerősödik, ha túl sok forgalom jön onnan a többi lábhoz képest, akkor eltolódik az egyensúly. Az lenne az optimális, ami szerintem soha nem tud megvalósulni, ha minden láb, hasonló forgalmat generálna.

A teljes statisztika

2020 decemberében a hálózatunk létszáma 1075 fő, 36 országból. Közöttük van 58 Star Agent, 5 Star Ruby, és 1 Star Diamond. Tavaly 107 fővel nőtt a hálózatunk létszáma, ez 20,29% növekedés. És ennek a 35%-át, 38 főt mi léptettünk be. Ez tudod mit mutat? Hogy ez a hálózatunk elsősorban fogyasztókból áll, nem üzletépítőkből. Ezek az emberek a termék miatt regisztráltak, nem az üzlet miatt. Nem kell őket „búgócsigázni”, hogy vásároljanak, megteszik ők maguktól is. És ha véletlenül valaki szintén szeretne olcsóbban vásárolni, akkor nem akadályozzák meg, hogy hozzájuk regisztráljon. De ők nem “tolják a folyót”. Ennyi. Nagyobb aktivitást nem fejtenek ki. Ez azt bizonyítja, hogy a bevételünk nem azon múlik, hogy folyamatosan “motiváljuk” a munkatársainkat, mint egy cirkuszi tányérpörgető. Pláne nem hívogatjuk őket a hónap végén, hogy: “Kellene valamit rendelni, nem?” Természetesen nálunk is van lemorzsolódás, mert az ember már csak ilyen. Még ha használt is neki egy készítmény, egy idő után elfelejti, vagy azt hiszi, hogy hiába tér vissza a régi szokásaihoz, a régi panaszok nem jönnek majd vissza.

Ha feliratkozol a hírlevelünkre, azt is megtudod, hogy az 1075 fő közül mennyien vásárolnak több-kevesebb rendszerességgel, átlagosan hány pontért, és hogy ez mekkora bónuszt eredményez. Mindenesetre viszonyítási alapként megmutatom, hogy a DXN éves jutalomutazásához, a szükséges 175 000 utazási pontnak a 97,28%-át teljesítettük, épp csak egy picivel maradtunk le a Földközi tengeri hajókázásról. Szerintem ez nem rossz teljesítmény.

Mit gondolsz erről te?

Te mit tanultál 2020 történéseiből? Van állásod, vagy vállalkozásod, amelyik ennyire biztosan átvészelte a vészterhes időket? Nem akarsz esetleg egy ilyen stabil lábat kiépíteni magadnak minden eshetőségre? Világjárványok esetében kiben bízol jobban? A saját kiváló állapotba hozott immunrendszeredben, vagy valami külső segítségben, mint a „pofarongy”, vagy a biztonságos(?) vakcina?

Ne feledd, hogy ehhez a vállalkozáshoz nincs szükség befektetésre, és pénzt sem veszíthetsz. A legrosszabb esetben is csak a belefektetett munkádat bukhatod el. Cserében viszont egy ennyire válságálló üzleti lehetőség lehet a jutalmad. Te döntesz, a te életed.

A DXN dal magyar hálózatépítők előadásában

A DXN dal magyar hálózatépítők előadásában

A DXN dal magyar hálózatépítők előadásában

Karácsonyi meglepetés

2020 nem volt egy könnyű év sok ember számára. Rengetegen vesztették el a munkájukat, sok kisvállalkozó ment csődbe, több alkalommal is be voltunk zárva a lakásunkba. Ez utóbbi hozta el, az otthon, külön-külön felvett, majd összevágott énekek divatját. Ismert slágereket énekeltek sztárok, de hétköznapi emberek is. Én mindig szerettem volna részese lenni valami ilyen produkciónak, csak nem voltak hozzá társak. Aztán hirtelen lettek. A Dobbantó Facebook csoport, amelyik az üzleti érdeklődésű DXN-eseket tömöríti, magévá tette az ötletemet, hogy énekeljük el azt a dalt, ami a DXN 25. születésnapjára íródott.

See you at the top in DXN

19 dalos pacsírta küldte el a felvételét, és még további 14 volt, aki a “tánckart” erősítette. A végeredmény egy igazi “örömdal” lett, hisz minden résztvevőn látszik, hogy élvezték az egészet. Érzelemdús, vicces, kicsit paptetikus, ahogy kell! Jó szívvel ajánlom, hogy nézd meg te is, mert a pozitív érzelmek manapság hiánycikknek számítanak. Jó egy ilyen csapathoz tartozni, és jó, hogy a mindennapok viharában is látjuk a fényt az alagút végén. Kívánom neked, hogy a te mindennapjaidban is legyen remény, egy jobb, szabadabb élethez.

Sikerek nyomában

Sikerek nyomában

Sikerek nyomában

Beszélgetés sikeres DXN-es vezetőkkel

November 23-án nagy megtiszteltetésben volt részünk. Czérna Szabolcs, DXN Crown Diamond meghívott minket a Facebook-on élőben sugárzott beszélgetős műsorába. A kérdéseket előre megkaptuk, hogy mi is felkészülhessünk, mert vannak közöttük magán jellegű kérdések is. A “Sikerek nyomában” természetesen arra keresi a választ, hogy mi a titka egyes emberek sikerének, de természetesen maga az ember is fontos része a sikernek. A következő kérdésekre adtunk választ:

  • Hogyan kerültünk Ausztriába?
  • Hogyan sikerült beilleszkedni?
  • Mikor találkoztunk egymással?
  • Mivel foglalkoztunk a DXN előtt?
  • Honnan jött a logónkba a zsiráf?
  • Milyen volt az első MLM élményünk?
  • Mit kerestünk, amikor rátaláltunk a DXN-re?
  • Ki az úr a háznál?
  • Hogyan, és miért készült az álomtablónk?
  • Milyen hatása van ránk a mindennapokban? Hogy született a Dobbantó?
  • Melyik volt a legértékesebb online képzésünk?
  • A legemlékezetesebb sztori a DXN jutalomútról.
  • Milyen értékrendet követünk bezetőként?
  • Mit tartunk sikernek?

 

Sikerek nyomában

Az álomtablónk

Sikerek nyomában

Mielőtt a kedves olvasó hibásan arra a következtetésre jutna, a beszélgetés felvételét meghallgatva, hogy csak akkor lehet sikeres, ha maga is ilyen sokat tanul, sietek eloszlatni ezt a hibás következtetést. Nem szükséges MINDENT megtanulni a sikerhez. Mi egyébként is nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a saját rendszerünk alkalmazásával a munkatársak is tudják használni a mi tudásunkat. Elég, ha megtanulod a ProFin rendszert használni, az meg nem nehezebb, mint késsel-villával enni.

A hálózatépítés olyan, mint bekötött szemmel haladni egy akácerdőben. Sokszor nekimész egy fának, felsérti a bőrödet egy tüske. Ha tanulsz, egyre átlátszóbb lesz a kendő, ami a szemedet befogja. Így egyre többször sikerül kikerülni a fákat, és elkerülni a tüskéket. Ilyen szemmel, és füllel hallgasd ezt a beszélgetést, feltéve, ha közelebbről meg akarsz ismerni minket, vagy ezt a kiváló lehetőséget. Sosem tudhatod előre, hogy nem pont ezt kerested-e. Én tiszta lelkiismerettel mondom, hogy nem ismerek másik lehetőséget, amelyben elég a becsületres, és szorgalmas munka ahhoz, hogy kidolgozd magad a mókuskerékből, hogy megszabadítsd magad a magyar egészségügy “ölelő karjaitól”.

Friss nyertesek

Friss nyertesek

Friss nyerteseink

Egy fogyasztói hálózat egyik fontos “életjele” az, hogy vannak-e új belépők, és ha igen, mennyien. Régi álmom, hogy megkérdezhessem az új belépőket arról, hogy miért döntöttek úgy, hogy belépnek. Azonban nem könnyű egy új belépőt, ha úgy tetszik egy “zöldfülűt” arra rávenni, hogy riportot adjon. Magát a szót sem szeretem. Ezért is nevezzük mi őket friss nyerteseknek. Hiszen hoztak egy átgondolt döntést, ami után nyertek egy esélyt egy egészségesebb, és gazdagabb életre. És természetesen sokkal többen utasítják el ezt a döntést, mint ahányan jónak tartják.

Elég régóta foglalkozom már a ganoterápiával is, és a hálózatépítéssel is ahhoz, hogy tudjam, hogy mi vár például arra, aki nem a ganoterápiát választja. Azért tudom, mert nagyon sok olyan ember is megtalál, aki már egy marék gyógyszert szed, és a panaszai továbbra sem szűnnek, és az orvosuk azt mondja nekik:

  • Asszonyom/uram, próbáljon meg együttélni ezzel a problémával.

De az alkalmazotti út vége is sokszor az, hogy amikor már nem bírod olyan jól a munkát, mint fiatalon, akkor már egyre inkább kifelé áll a szekered rúdja a munkahelyedről. Hát ezekhez képest igenis jó döntésnek gondolom, hogy felveszed velünk a kapcsolatot, és közelebbről is megvizsgálod azt, amivel mi rengeteg emberen segítünk, és nem utolsó sorban pénzt is keresünk. Nézd meg ezt a három nem túl hosszú videót, ezzel a három nagyon különböző emberrel! És gondolkozz el azon, hogy te melyik úton is akarsz járni! 🙂

Hagyj üzenetet, ha kérdésed van, vagy ha több információt szeretnél!

A Dobbantó vendége Nyíri Zoltán

A Dobbantó vendége Nyíri Zoltán

A Dobbantó vendége Nyíri Zoltán

Közgazdász, oktató, MLM szakértő, tréner, számos szakmai könyv szerzője.

2020 augusztus 19-én egy nagyon remek esténk volt a Dobbantóban. Nyíri Zoli, ismert szakember elfogadta a meghívásunkat, és alaposan kifaggattuk az MLM jelenéről. Tekintettel arra a hatalmas ismeretségi körre, amivel rendelkezik, tényleg érdekes dolgokat hallottunk. Ha érdekel a téma, nézd meg a videót, mert érdemes.

A Dobbantó vendége Mr. Debya Prakash

A Dobbantó vendége Mr. Debya Prakash

A Dobbantó vendége Mr. Debya Prakash

A DXN új európai marketing direktora megtisztelte a jelenlétével szerény online találkozónkat. Egy kicsit megismerhettük mint embert, és a terveiről is szerezhettünk némi betekintést. Ha minden megvalósul, és miért is ne valósulhatna meg, ha mindannyian akarjuk, akkor új szelek fognak fújni mifelénk. 🙂

Nézd meg a videót a szponzorunk, Judit tolmácsolásával, szerezz első kézből benyomásokat!

A szerda esténként jelentkező Dobbantó nem csak DXN tagok számára nyitott. Szeretettel látjuk mindazokat, akik már felismerték azt a tényt, hogy nekünk, magunknak kell tennünk a sorsunk jobbra fordulásáért. A találkozó este 19:30-kor kezdődik, a http://www.dobbanto.zoominarium.hu zoom szobában minden szerdán.

Egy éves a Dobbantó

Egy éves a Dobbantó

Egy éves a Dobbantó

Egy ötlet, ami túlélte az első évet

2019 július 18-án indult a Dobbantó. Akkoriban az online térben kevés lehetőség volt arra, hogy mi DXN-esek találkozzunk kicsit. Igény volt rá, csak valahogy hiányzott az akarat. Ezért gondoltuk ki mi Csillával, hogy a vasárnap esti, csak a saját csapatunk számára megtartott találkozókat kibővítjük, és szerdánként szeretettel várunk rá mindenkit, és bárkit. Még a DXN üzlet iránt érdeklődőket is. Igyekeztünk különleges formát adni ennek, vagyis nem a szokásos egye előadó beszél, a többiek pedig figyelmesen hallgatnak felállást akartuk. Sokkal inkább egy Camelot-i kerekasztal jellegűek ezek az összejövetelek. Hiszen mindenkitől lehet tanulni, és ha mindenki korrekten áll hozzá, akkor ebből igazán profitálhatunk valamennyien.

Tudástár

Az egy éves évforduló kapcsán készítettünk két válogatást, az elmúlt 51 alkalom felvételeiből. Ehhez természetesen újra vissza kellett nézni mindet. Igaz, ez nagyon tömény volt, de ezzel együtt rádöbbentünk arra a hihetetlen értékre, amit így sikerült összegyűjtenünk. Fantasztikus tudásanyag került rögzítésre. Olyan mondatok, megállapítások, jó és rossz tapasztalatok, amelyeket mindenki haszonnal tud alkalmazni. Már csak ezért megérte!

Csapat

De ezen túlmenően olyan összefogás is kialakult, ami tapasztalt hálózatépítők szerint ritkaság más hálózatokban. Ilyenkor az ember tényleg kénytelen elhinni a szlogent, hogy a DXN egy nagy család. És mi a tapasztalatainkkal bizonyítjuk valamennyien a “Dobbantósok”, hogy lehetséges keresztvonalak között is olyan együttműködés, amely mindkét fél számára előnyös. Nem törvényszerű az, hogy aki nem az alsó vonalamba tartozik, annak feltétlenül rosszat kell, hogy kívánjak.

Dobbantó esszencia

Ebbe a videóba összeválogattunk néhány nagyon ütős gondolatot a DXN üzletről, egy kicsit az MLM-ről is. Azoknak ajánlom, akiket az igazság érdekel, és képesek a saját előítéleteiken túllépni.

Dobbantó aranyköpések

Ez pedig az utóbbi idők legtöbb örömet szerző projektje a számunkra. Összeválogattunk az első év felvételeiből egy vicces, és kicsit őrült történetet, természetesen az eredeti szövegkörnyezetből kiragadott mondatok, félmondatok segítségével. Jó szórakozást hozzá.

Tetszik?

Ha érdekel egy ilyen csapat, egy ilyen tiszta üzlet, akkor szeretettel várunk a Dobbantó csoportba a Facebook-on. Ahhoz, hogy meghívhassalak, kérlek jelölj ismerősnek! A Dobbantó beszélgetések szerdán este 19:30-kor szoktak kezdődni a www.dobbanto.zoominarium.hu linken, ott is szívesen látunk minden érdeklődőt. Bár csak sokan ismernék ezt a lehetőséget!

Üzlet, vagy üzletelés?

Üzlet, vagy üzletelés?

Ez akkor üzlet, vagy üzletelés?

Avagy mióta lett Peru világhatalom?

Üzlet

Az emberek nyomorúsága régóta jó üzlet. Sőt, talán a legjobb üzlet. Legalább is manapság ezt látjuk a világban. Annyira jó, hogy érdemes mesterségesen előidézni a nyomorúságot, és aztán a megmentő szerepében megjelenni, és kaszálni.

Azt tartja egy régi mondás, hogy elégítsd ki az emberek igényét, és gazdag leszel. Talán egy lelketlen üzletember számára tökéletesen elég bármilyen fizetőképes kereslet megléte, és máris hajlandó azt az igényt kielégíteni. Legyen az aztán bármilyen igény. A vízválasztó a siker, és a sikertelenség között ott húzódik, hogy egy jó üzletember felismeri az igényt, a fizetőképes keresletet. És rámozdul. A többiek meg csak küzdenek, mint malac a jégen.

A DXN üzlet

A mi anyacégünk is felismert egy igényt, amire rámozdult. Az emberek egészségesek akarnak lenni. Azt szokták mondani, hogy tervei csak az egészséges embereknek vannak, a betegek csak egyet akarnak: meggyógyulni. Mi is kielégítünk egy meglévő igényt, a termékeinkkel. Néha magam is megdöbbenek, hogy mekkora ez az igény, milyen sokan meg akarnak gyógyulni.

Mivel az üzlet legfontosabb része az információ átadása, folyamatosan keressük azokat, akiknél nyitott fülekre találunk. Amikor épp fut egy kampányunk, naponta 3-5, néha 10 ember is bejelöl ismerősnek a Facebook-on, és a segítségemet kéri. Azonnal, ingyen, és kényelmesen.

„Én nem akarok ezzel üzletelni”

Ahogy írtam, az emberek meg akarnak szabadulni a tüneteiktől, és újra úgy akarják magukat érezni, mint 20 évesen. De ne kerüljön már sokba! És hasson azonnal az a gyógygomba, aminek a törvény szerint semmilyen gyógyhatása nem is lehet. (Én éppen ezért ilyet le nem írnék, kedves GVH) Az egyik segítségkérő írta nekem válaszul, amikor felajánlottam neki a perui módszert arra, hogy csökkentse a termékei árát. Azt írta:

„Én nem akarok ezzel üzletelni.” Ízlelgesd ezt a szót! Üzletelni. Vagyis ügyeskedni, seftelni, bizniszelni, csencselni, kupeckedni. Ugye milyen nagy különbség van az „üzlet”, és az „üzletelni” szó között? A hölgy azonnal egyenlőségjelet tett aközé, hogy ajánlok valakinek egy kiváló terméket, amellyel nekem jó tapasztalatom van, és aközé, hogy csencselek. Az a tény, hogy az a bizonyos termék segít valaki baján, az teljesen kikerült az egyenletből.

Egyébként egy nyugdíjas tanárnőről volt szó. Valószínűleg ő abban a tudatban élte le az életét, hogy minden üzlet, a vásárlók becsapásán alapszik. Hiszen mindenki többet kell, hogy elkérjen a termékért, mint amennyit adott érte. Hisz máskülönben nem lenne rajta haszna. A logika lényege az, hogy az a termék nem ér többet az eladásakor sem, mint amennyit a megvételekor fizettek érte. Vagyis aki haszonnal ad tovább valamit, az csencsel, üzletel, kupeckedik. Pfuj. De szerintem tény, hogy a világon sok olyan üzlet van, amikor valamit extra haszonnal értékesítenek.

Tudtad például, hogy a fair trade banán árából 15% jár annak a farmernek, aki azt megtermelte? A „sima” banánéból valami 3-5% jut nekik. Egész életükben nyomorognak. Én ezért veszek kizárólag fair trade banánt. És elvből nem veszek soha Apple telefont, mert láttam arról riportfilmet, hogy Ázsiában milyen körülmények között élnek azok a munkások, akik az Apple összeszerelő üzemeiben dolgoznak. Elítélem azt, amikor valakinek kihasználják a helyzetét, és nem akarok ebben közreműködni.

Akkor ez most üzlet, vagy üzletelés?

Régi bölcsesség, hogy egy áru értékét a kereslet, és a kínálat határozza meg. Hiszem, és állítom, hogy a DXN a termékeit sokkal drágábban is kínálhatná, hisz mi vagyunk a vezető ganodermás cég a világon. És annak ellenére, hogy cégfüggetlen minőségi igazolások bizonyítják, hogy a mi termékeink a legjobbak, nem mi vagyunk a legdrágábbak. Én azért gondolom úgy, hogy ez az üzlet nekem való, mert a termékeink nem túlárazottak, és biztos vagyok benne, hogy nem csapjuk be a vásárlóinkat. 2011 óta foglalkozom ezzel az üzlettel, és tisztában vagyok a készítményeink valódi hatásaival, még ha leírni nem is szabad ezeket. Tudom, hogy értéket adok azoknak, akik vásárolnak belőlük, ezért egy kicsit bántott az a megjegyzés, hogy „üzletelek”.

Mi az a Peru-i módszer?

De mi az a Peru-i módszer, és miért írtam azt, hogy Peru világhatalom? A DXN-nek a Peru-i piac a legjövedelmezőbb piaca. Peru több forgalmat csinál, mint Európa. Nagyobb forgalmat csinál egy nem különösebben gazdag ország, mint egy gazdag földrész. Vajon mi lehet emögött, miért virágzik a DXN üzlet annyira Dél-, és Latin Amerikában?

üzlet

Néhány friss perui DXN koronás gyémánt, és koronás követ.

Nem tudom, mennyire ismered az ottani viszonyokat, hogy jártál-e ott, vagy olvastál-e valahol róluk. Én olvastam, hogy az ottani emberek ahhoz vannak szokva, hogy senki nem rakja sínre helyettük az életüket. Ott nem vár „fentről” senki semmit. Ők megragadnak minden lehetőséget, pláne ha még törvényes is, mint a hálózatépítés. És ha valaki ajánl másnak valamit, ami az ő életében pozitív változást hozott, azon nem találnak semmi szégyelleni valót. Mondjuk azon én sem. És így épülnek ott fel olyan hatalmas hálózatok, mert az emberek nem restek tenni magukért, pláne, ha ezzel másokon is segítenek.

Mi meg úgy tűnik, hogy itt a gazdag Európa közepén cikinek találjuk ezt. Üzletelésnek hívjuk, és nem akarunk vele foglalkozni. Inkább panaszkodunk, mert az úgyis olyan jól megy. És szenvedünk tovább, mert pénzünk az nincs ezekre a készítményekre. Az a kuruc virtus! Meg a „dögöljön meg a szomszéd tehene is”.

Miért?

Csak kérdezem… Nem lehetne, hogy segítsünk egymásnak? Különösen azért, mert magunkon is azzal segítünk. Persze vannak kivételek. A nyolcvan éves néni, aki hitt nekem, hogy jót fog tenni neki a spirulina, és ganoderma. És az első hónap végére már arról faggatott, hogy tudnánk-e segíteni az ismerősén, akinek fekélyes a lába. Úgy épít hálózatot, hogy nem is tudja. Ő csak egy jó ember, aki segíteni akar, és ajánl valamit, ami neki is jó volt. Ugye, hogy szép történet? Talán nem lesz MLM milliomos belőle, de nem is ez a célja. A számára ez nem is üzlet, csak jó cselekedet. Bár sokan lennének képesek ezt belátni. 🙂

Ez a weboldal használja a Google Analytics szolgáltatást. Ha nem szeretnéd, hogy a látogatásodat érzékelje, kattints ide!
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.

Használjuk a Google Analytics-ot.

Kérem fogadja el a Google Analytics követést. De tovább mehet úgy is, hogy ezt elutasítja. Ekkor a weboldal semmilyen adatot nem továbbít a Google Analytics-nak.