+436644248783 info@internetwork.hu
MLM zsoldosok

MLM zsoldosok

MLM zsoldosok

Miért van rossz híre az MLM-nek?

A multilevel marketingnek nincs jó híre. Tíz emberből 9,5 elutasítja. Ez sajnos tény. A legjobban olvasott blogbejegyzéseim az „MLM átverés”, és hozzá hasonló keresőszavakra optimalizált cikkek. Az emberek erről akarnak olvasni, talán hogy megerősítsék a már meglévő elutasító döntésüket. Sokan vannak, akik csak annyit fognak fel az egész üzleti modellből, hogy itt hihetetlenül sok pénzt lehet keresni. Ennyi. Magát a működési elvet nem értik, sőt még azzal sincsenek tisztában, hogy a semmivel itt sem lehet pénzt keresni. Mivel 2011 óta része az életemnek a hálózati értékesítés, van benne elegendő tapasztalatom. Elmesélek egy történetet, melyben szerepelnek bizonyos MLM zsoldosok, rávilágítva a részletekre, mert, ahogy mondják, az ördög a részletekben rejlik.

mlm zsoldosok

MLM zsoldosok

Talán te is olyan vagy, akit már megtaláltak valamilyen MLM lehetőséggel. Most képzeld el azt, ha a teljes megjelenésed a közösségi médiában arról szól, hogy egy MLM hálózat sikeres vezetője vagy. Mindenféle hippi-huppi gyémánt szinten állsz, és azok közé tartozol, aki látványosan aktívak. Bizonyos, magukat MLM profinak tartó emberek pontosan rád vadásznak. Hiszen te már úgymond kész vagy. Tudod mit kell csinálni, és tudod, hogy hogyan. Jó esetben hozod magaddal az egész hálózatodat is, szóval abban van a fejlődés – nekik.  Mivel már néhány ilyen MLM bemutatót volt szerencsém végig szenvedni, ki kellett alakítanom egy módszert, vagy ha úgy tetszik cseklistát ellenük.

Facebook jelölés

Mivel az én módszerem pont azon alapul, hogy mutatom, hogy mivel foglalkozom, és hogy mire nyújtok megoldást, idegenek szoktak ismerősnek jelölni, ha felkeltettem az érdeklődésüket. De mielőtt reflexszerűen elfogadnám mindenki jelölését, előbb leellenőrzöm a másik profilját. Ki kell szűrni az őrülteket, a csalókat, és az MLM zsoldosokat is. Hát ez most 2022 márciusában nem sikerült. Ralf ismerősnek jelölt, és mivel egy németországi partnerem a közös ismerősünk volt, elfogadtam a jelölést, de nem szólítottam meg. Biztos voltam benne, hogy akar valamit, talán ajánl valami tanfolyamát, vagy hasonló. Két nappal később kellemes hétvégét kívánt egy messenger üzenetben. Udvarias ember lévén kedvesen viszonoztam, és másnapra megbeszéltünk egy Zoombeszélgetést. Azt azért tisztáztam, hogy bármiről is akar velem beszélni, én nem akarom otthagyni a DXN-t. Erre megnyugtatott, hogy ez nem a Bundesliga, hogy átigazoljunk másik csapatba.

Az MLM legrosszabb arca

Másnap küldött egy Zoom linket, és mondta, hogy egy Leopoldsdorf-i másik valaki is ott lesz a beszélgetésben. Itt már kigyulladt a piros lámpa. Ez ugye a klasszikus hármas beszélgetés, a tipikus „old school” módszer. Nullainformációs meghívás után a szponzor és az ő szponzora „megdolgozza” a jelöltet. Csakhogy én nem voltam jelölt. Azzal kezdték a beszélgetést, hogy én mondjak magamról valamit. Én csak azt kérdeztem, hogy miről is van itt szó, mire készülnek? És akkor kiderült, hogy a rosseb tudja melyik MLM cég terjeszkedik Európában, és hogy a termékek, meg a vízió, és a sok bullshit. Ekkor megállítottam a szóáradatot, hogy az én időm drága, és ahogy azt már tegnap is közöltem, nem hagyom ott a DXN-t. Majd további kellemes vasárnapot kívántam nekik. Ezzel el is búcsúztam.

És most figyelj!

Egy fél óra elteltével arra gondoltam, hogy ezek után talán nincs értelme, hogy ismerősök maradjunk a Facebook-on, és törölni akartam Ralf-ot, de már nem találtam. A messengerben a nevére kattintva nem adott ki semmilyen profilt. Ez csak akkor lehetséges, ha valaki letilt a Facebook-on. Letiltani valakit csak akkor van értelme, ha magunkat szeretnénk megóvni a másik zaklatásától, nem? Azt tartja a mondás, hogy mindenki magából indul ki. Én senkit nem szoktam zaklatni semmivel, de talán neki ez a munkamódszere. Miután egy hazugsággal (hogy nem akar átcsábítani sehova) behívott egy beszélgetésbe, ahonnan én elköszöntem azonnal, fel is égette maga mögött a hidakat. Ez a módszer pont az ellentéte annak, amit mi a DXN-ben tanítunk.

Az ördög a részletekben

Kérlek, a saját érdekedben vedd észre a különbségeket, hogy ne keverj össze például engem, ezekkel az „MLM profikkal”. (Valójában MLM zsoldosok ők egyébként, de szívem szerint a „K” betűs szót használtam volna.) Ez a módszer a leglelketlenebb daráló, ami létezik. Azt mondják, hogy bizalom nélkül nincs üzlet. De hogy lehet bizalmat építeni úgy, hogy egy hazugsággal nyitok? És milyen üzenete van annak, hogy ha nem hagytad magad beledumálni valamibe, akkor letiltom a profilod? Ez pont azt jelenti, hogy te – illetve én – mint ember, nem számítunk. Még csak az kellene, hogy egy ilyen emberhez csatlakozzak bármilyen okból is. Hol van itt a vízió? Egy ilyen lépés többet árul el valakiről, mint 100 videó a Youtube-on, ahol bizalmat próbál építeni. Ez a meztelen igazság. Kérlek, soha ne keverj engem össze ilyenekkel! Nálunk a DXN-ben nem kell a termékeket, vagy az üzletet jobbnak hazudni, mint amilyen, mert az éppen elég jó.

MLM valóban erkölcsösen, és profin

Én nem gondolom, hogy az MLM zsoldosok közé tartoznék. Nem tolom a folyót, nem akarok holnap milliomos lenni. Nem nyomulok, nem kamuzok, nem csak eljátszom, hanem tényleg érdekelsz, mint ember. Én nagyon szeretek másoknak segíteni, amíg tisztességesek velem. Ha valaki nem nyitott az üzleti lehetőségre, biztosan nem fogom vele zaklatni. Tisztelem a jogát az önálló véleménynyilvánításra, ahogy másoktól is elvárom, hogy ezt a jogomat tiszteletben tartsák. Ha a terméket nem akarja még kipróbálni sem, az is rendben van. De nem égetem fel magam mögött a hidakat, és bármikor nyitott vagyok egy újrakezdésre. De az is rendben van, ha egy ismerősöm soha nem látja meg a lehetőséget egy tisztességes üzletben, vagy éppen egy másik MLM céghez csatlakozik, mert azt találja hitelesnek.

„Miért NE legyek tisztességes, kiterítenek úgyis?”

A költő után szabadon… Eljátszottam a gondolattal, hogy hogyan tudnék a tükörbe nézni, ha hirtelen fennakadnék az első zacskó pénzen? Mit szólnának a barátaim itt a DXN-ben, akik eddig számíthattak rám, akik hittek a szavamnak. Mert bármennyire elképzelhetetlen is, itt erős barátságok, érzelmi kötődések alakulnak ki szponzor, és szponzorált, alsó-, és felsővonal között. Ez nem is csoda, hisz mindenki, aki tényleg profi az MLM-ben hangsúlyt fektet az emberi kapcsolatokra. Megette a fene az egészet, ha ez már csak a pénzről szól. Én arra törekszem, hogy egy olyan kőszikla legyek, amihez bárki szívesen köti a csónakját. Én is ilyen kősziklákat keresek, és szerencsére már találtam is néhányat. A fogyasztói hálózatomat inkább sziklára építem, mint futóhomokra. Szerencsére nem szorulok rá, hogy pénzért cserbenhagyjam azokat, akik bíznak bennem. Viszont nem is ítélkezem azok felett, akik megteszik ezt, csak nem bízom bennük, és semmiképpen nem csatlakoznék hozzájuk. Ennyi.

Miért érdekes ez neked?

Nyugodtan jelölj ismerősnek, ha közelebbről meg akarod ismerni azt, amivel foglalkozom. Te irányítod a folyamatot. Ha csak kicsit érdekel, akkor csak keveset fogok róla elmondani. Ha jobban, akkor többet. Ha csak a ganodermás termékek érdekelnek, akkor csak arról fogok beszélni, ha az üzlet is, akkor megmutatom azt, hogyan lehet empatikus módon, mégis sikeresen, fogyasztói hálózatot építeni. Ismerősök zaklatása nélkül, nullainformációs meghívások nélkül, úgy hogy nem csökken a barátaid száma, hanem ellenkezőleg, éppen hogy növekszik.

Jó üzlet-e a hálózatépítés

Jó üzlet-e a hálózatépítés

Jó üzlet-e a hálózatépítés?

Évösszegző 2021

Azt mondják, minden cigány a maga lovát dicséri. És hogy messziről jött ember azt mond, amit akar. De az is igaz, hogy a számok nem hazudnak, és hogy a tények makacs dolgok. De tudom, hogy sietsz, és hogy nem érdekelnek a hülyeségeim. Az érdekel, hogy jó üzlet-e a hálózatépítés. Kezdjük egy tényszerű felsorolással.

jó üzlet-e a hálózatépítés

2021 eredményei:

A hálózatunk létszámának növekedése: 12,1%

Az éves pontszámnövekedés: 23,65%

Éves bónusz növekedése: 3,17%

Szintlépés: igen, kettő is

2021 egy újabb év volt, amikor a járvány által generált őrület tombolt a világban. A középosztály javában elszegényedik, a kisvállalkozók sorra mentek csődbe, rengeteg ember munkahelye vált bizonytalanná. Sok embernek nemhogy nőtt volna a jövedelme 3,17%-kal, sokkal inkább csökkent.

Hogy jó üzlet-e a hálózatépítés?

Szerintem nagyon is. Már több kritikus időszakon keresztül megtapasztaltam, hogy ha tényleg jó a termék, akkor stabil az üzlet. Természetesen mindenkinek mást jelent az, hogy „jó üzlet”. Van, aki az azonnali 10 ezer forintnak jobban örül, mint annak, ha 3 év múlva fog 100 ezret keresni. Van, aki nem is hajlandó 3 évben gondolkodni, csak az azonnali haszon érdekli. Annak ellenére, hogy sok ilyen ember szimatol az MLM cégek környékén, nekik a hálózatépítés nem való, ezt biztonsággal kijelenthetem. Ők nem hiszik el azt a törvényszerűséget, hogy aratás előtt vetni kell.

Taglétszám növekedés

2020-ban 20% volt, az idén majdnem a felére csökkent. Januárban Zuckerberg úgy döntött, hogy nem kell neki a pénzem, és letiltotta a Facebook a hirdetési fiókomat. Ez látszik meg nagyon, mert azokkal a hirdetésekkel remekül meg tudtam szűrni az embereket, és meg tudtam találni azokat, akik jobban bíznak a természetes dolgokban, mint a gyógyszerlobby csodálatos termékeiben.

Sajnos a közösségi média egyeduralkodója akkora nagyúr manapság, hogy megtilthatja legális dolgok hirdetését, mint amilyen a multilevel marketing, vagy a táplálék kiegészítők. Keresem a megoldást, és meg is fogom találni, de szerintem ez az oka a megtorpanásnak. 2020-ban 38 új embert hoztam be személyesen, 2021-ben 16-ot. A szabadság felé vezető út meredek, és rögös, de semmi baj. Minél nagyobb a jutalom, annál nehezebb megszerezni. Ez így van jól.

Pontszámnövekedés – Irány Mexikó!

2020-ban 39,58% volt, amivel kis híján megcsíptük a Földközi tengeri hajókázást – amit aztán nem rendeztek meg a járvány miatt – 2021-ben pedig 23,65%. És ezzel szilárdan elértük az idei ITSI jutalomutazást Cancun-ba, Mexikóba. Hurrá!!! 2017-ben sikerült ez utoljára, akkor a Dubaji úthoz 120 ezer pont kellett. Mexikóhoz 225 ezer. Egy lyukas garast sem adtam volna érte 2021 januárjában, hogy sikerül.

Erre mondhatod, hogy egyedül nem tudtam volna elérni, ehhez kellett a csapat munkája is. Tökéletesen igazad van, és hálás is vagyok a munkájukért. De tudod, akkor azt is mondhatnánk, hogy ha Gandhinak nem lett volna annyi követője, nem tudta volna térdre kényszeríteni a brit birodalmat. És ez is igaz. Csakhogy abban jelentős szerepe volt, hogy legyenek követői. Ahogy nekünk is a párommal, hogy legyenek olyan munkatársaink, akik akarnak valamit, és azért hajlandóak dolgozni is.

Két szintlépés

Június volt az „aranyhónap”. Két szintet is léptünk. Executive Star Diamond-ból Senior Star Diamond-ok lettünk, majd 19 nap múlva Executive Senior Star Diamond-ok. 2020-ban csatlakozott valaki a csapatunkba – egy nyugdíjas, de még aktív idegenvezető, Kővári Laci – aki 9,5 hónap alatt gyémánt lett. És egy németországi munkatársunk – Volker Roy – , akit nem is ismertünk, és akivel soha még egy üzenetet sem váltottunk, egyszer csak gyémánt lett. Így jött össze a dupla ugrás egy hónapon belül.

Ez azonban nem azt jelenti, hogy megtáltosodtunk, és zsenik lettünk. Csupán annak a ténynek az ékes bizonyítéka, hogy a hálózatépítés nem lineáris dolog. Sokszor csak dolgozunk, rakjuk egyik téglát a másikra, és semmi látszata nincs, aztán meg hirtelen megkapjuk a szülinapi, a névnapi, és a karácsonyi ajándékot is egyszerre. Ez nagyon fontos dolog. Attól, hogy dolgozol, és nem látszódnak azonnal az eredmények, nem szabad elcsüggeni. Ez a szakma velejárója. Erre a minősülésre kaptunk egy ajándék hétvégét a szponzorunktól, szakmai példaképünktől Faragóné Keserű Judittól. Meghívott hozzájuk vendégségbe, és meglepetés programokkal is kedveskedett. Ez a kép ott készült. Bár természetesen nem “jár” semmilyen ajándék ezért, és nem is vártuk el, de olyan ajándékot kaptunk tőle, aminek a legjobban örültünk.

DXN Pro – Akkor most mi fújjuk a Passzát szelet?

Nem, azt azért nem mondanám. De 2021-ben olyan változás történ a magyar DXN életében, aminek biztosan lesz hatása. Mi itt az MLM-ben mindannyian hivatásos optimisták vagyunk, és imádunk nagy bejelentéseket is tenni, de ez most egészen biztosan más. Szerintem sokan érezzük, hogy most valami új lendület született.

Az Ultrabalatonnal kezdődött…

Ezen a futóversenyen a DXN-es hálózatépítők 2 csapattal is indultak. Ez egy 27-31 órás verseny, 210 km a Balaton körül, egyéniben vagy csapatban is teljesíthető. Közép-Európa legnépszerűbb ultrafutó versenye. És verseny közben, mikor épp a váltótársra várnak, a futóknak lehetőségük van beszélgetni. Egymással is, és a kisérőkkel is. Így született meg az elképzelés a Czérna Tünde-Czérna Szabolcs házaspár, és a Specht Vali és Specht Józsi házaspár között, hogy bár ők egymásnak keresztvonalai, mégis össze akarnak fogni, hogy felpörgessék a magyar DXN-t.

Hogy kerültünk mi a képbe?

Ők hívtak meg minket, és még néhány magasabb gyémánt szintű munkatársat egy közös online beszélgetésre, ahol elmondták az ötletüket. Nem ragozom, mi igent mondtunk, a többiek ki akartak ebből maradni. Így maradtunk hatan, és megalakult a DXN Pro csoport. Hogy mi predesztinált minket ebbe a csapatba? Jó kérdés, mert nem az üzleti szintünk, az biztos. Talán a nyilvánvaló elkötelezettségünk a DXN felé, talán a kreativitásunk. Biztosan benne volt a Dobbantó nevű online rendezvényünk léte is, ami heti rendszerességgel lehetőséget nyújt azon magyarul beszélő DXN tagoknak, akik tanulni akarnak. Így a Dobbantó, a DXN Pro csoport hivatalos, csütörtöki online workshop-ja lett.

Rendezvény pandémia idején (Szerelem kolera idején)

November 20, Budapest Körszálló. Tombol az akárhanyadik hullám, minden beltéri rendezvényen kötelező a maszk viselése. Sokan fejezték ki az aggodalmukat, hogy nem felelőtlenség-e ilyenkor 100 embert összehívni egy rendezvényre. És olyan rendezvényt csináltunk, amit, míg élek nem fogok elfelejteni. Őszintén megmondom, hogy magam sem tudtam, hogy a tagjainkban már ennyire erős a vágy, hogy végre fizikailag is találkozhassanak. Olyan emberek ölelgettek hálálkodva, akiket alig, vagy egyáltalán nem is ismertem. Hálásak voltak, hogy megrendeztük ezt, hogy tűzön-vízen át végigvittük, akadályt nem ismerve. Ez a hat ember – mi – annyira egy húron pendült, és pendül azóta is, hogy valósággá válik az ismert elmélet, hogy ha összefogunk, az akaratunk hegyeket mozgat meg.

DXN Pro aPROpó

Ez a rendezvény, „A RENDEZVÉNY” az aPROpó nevet kapta a keresztségben. Igyekeztünk méltó módon megünnepelni az elmúlt két év minősültjeit. Csináltunk aPRÓsütemény versenyt, aminek egy DXN Pro logós kötény volt a jutalma, édes, és sós kategóriában. Czérna Marci, és Nagy Gergő riportokat csinált a szünetekben, amiből egy elképesztő összeállítás készült. Egy esszenciája az ottani hangulatnak, és a jelenlévők miértjeinek. És az egész rendezvényt élőben sugároztuk is a DXN Pro Youtube csatornáján, vérprofi minőségben. Tudtommal ilyen se volt még a magyar DXN történetében. Volt profi fotós is, Pénzes Kristóf, aki egy ebédért jött el nekünk fotózni. A legcsodálatosabb az volt, hogy amikor elkezdtük a DXN Pro-t, kiderült, hogy milyen sok szakember van a csoportban, aki örömmel vállal közreműködést, ráadásul pro bono, (DXN Pro Bono) vagyis ingyen.

Szóval jó üzlet-e a hálózatépítés?

Ha anyagilag nézed: igen.

Ha egy közösséghez való tartozás szempontjából nézed: igen.

Ha személyiségfejlődés alapján: igen.

Ha hosszú távú megtérülés alapján nézed: igen.

Csak az idő telik magától. Minden mást csinálni kell.

Tipikus hibák, amelyeket talán te is elkövetsz

Tipikus hibák, amelyeket talán te is elkövetsz

Tipikus hibák, amelyeket talán te is elkövetsz

Egy olvasói levél elemzése

A hibák részei az életünknek. Általuk válhatunk jobbá. Ennek azonban fontos feltétele, hogy először is észrevegyük a hibákat, amelyeket elkövetünk, másodszor hogy a helyes következtetéseket vonjuk le belőlük. Egy olvasói levél kapcsán bemutatok neked néhány tipikus hibát, amit a legtöbben elkövetnek, akik üzleti lehetőséget, vagy jövedelemforrást keresnek a neten.

Elöljáróban annyit, – hogy világos legyen a helyzet – hogy én is úgy növelem a fogyasztói hálózatom, ahogy a többi marketinges. Érkeztető oldalakat készítek, amelyben vázolok egy megoldást, különböző problémákra. Utána pedig gondoskodok arról, hogy ezek az érkeztető oldalak azok szeme elé kerüljenek, akik megoldásokat keresnek. Van egy ilyen oldalam, amelynek a felütése az, hogy a világ legjobban fizető szakmájába invitállak. Ebben egy betű hazugság sincs, hisz a világon az értékesítők keresnek a legjobban.

Ezen az oldalon hagyott nekem egy fiatal hölgy, nevezzük Dömper Evetkének – egy üzenetet, hogy bővebb információt szeretne. Erre elküldtem az én nem egészen 21 perces előadásomat, amiben elegendő tudnivaló található a tovább lépéshez. Erre küldte nekem Evetke (kicsilányom) a következő levelet. Az email, a magyar helyesírás szabályainak zárójelbe tételével íródott, de én nem szeretném ezt így megjelentetni, ezért kijavítottam. Íme a levél.

hibák

Dömper Evetke levele:

„Üdv! Ránéztem a videóra és nem fogok hazudni. Marketingnek tök oké, de a mai fiatalok nem hülyék. Konkrétan, ahogy rátér a kávé lényegére a videó, onnantól már egyből tisztán és világosan látszik az egésznek a lényege. Van egy egészséges gomba, amiről teszem fel, hogy abból készül a kávé, ezért marketingest keresnek, aki megtalálja a bio imádó, egészségmániás ügyfeleket, akik képesek magas árat kiadni egy szimpla kávéra, csak mert egy A/4-es tanúsítványt csatolnak mellé, hogy milyen egészséges. Az olyan ésszel rendelkező átlagemberek, mint én, sosem dőlnek be ilyesminek. Értem, hogy ki a célközönség, de azt nem, hogy ezt hogyan akarják kivitelezni. Mint az Avon termékek csak kávéval? Amennyiben kaphatok egy részletesebb felvilágosítást az elképzelésről, szívesen segítek értékesíteni, mert engem sem érdekel, ha van olyan hülye ember, aki a napi fizetése felét kávéra költi, én is szívesen lehúznám őket. Okosnak tartom magam, de nem eléggé. Szerintem remekül kiegészíthetnénk egymást. Fiatal vagyok és lendületes, könyörületmentes, eladok bármit, ha kell.”

A leggyakoribb hibák

Abból, hogy „ránéztem a videóra” egyértelműen látszik, hogy nem nézte végig. A világ legjobban fizető szakmájával akar megismerkedni, de nem dob rá 21 percet. Hozzátenném, hogy az a 21 perc, több óra, talán több nap ráfordításával született, mire az összes információból sikerült a legfontosabbakat összeszedni. Vigyázva arra, hogy ne legyek túl hosszú, ismerve a mai ember koncentrációs képességeinek az időtartamát. De Evetke a válogatott tartalomnak is csak a töredékét ismerte meg. Ez olyan, mintha a Háború és békét képregény formában olvasta volna.

Ezért nem jött le neki az sem, hogy a ganodermás kávé nem ganoderma gombából készül. És mivel alig tudott meg az egészről valamit, talán ezért feltételezte, hogy az egész egy csalás. Azt, hogy a kávé nem is egészséges, csak van hozzá egy A4-es lap, ami azt állítja. Ő azt tartja magáról, hogy okos, ellenben a „bio imádó, egészségmániás ügyfelek” természetesen sík hülyék. Az meg sem fordul a fejében, hogy valaki igazat mond. Ezek szerintem hibák.

Te észreveszed a lehetőségeket?

Sok embert ismerek, aki folyton siránkozik, hogy neki nincs lehetősége. Neki az élet nem oszt jó lapokat. Pedig az én tapasztalatom az, hogy a sors, vagy a gondviselés mindenkivel egyenlően bánik. Neked, és nekem egyformán vannak lehetőségeink. Csak nézd meg ezt a mostani esetet! Dömper Evetke ugyanazzal a lehetőséggel találkozott, mint én 2011-ben. Én felismertem a benne rejlő potenciált, megértettem, hogy ezzel kidolgozhatom magam a mókuskerékből, és beleálltam a munkába. Evetke azt gondolta ugyanerről, hogy becsapás, és hülye egészségmániások lehúzása. És mindketten pontosan ugyanazokkal az információkkal találkoztunk. Talán csak az adatok feldolgozásában volt különbség.

Hogy lehet így keresni?

De aki csak kapkodva beleteker a kapott előadásba, az természetesen elköveti a legtipikusabb hibák közül az egyiket. De hogy is képzeli, hogy így megtalálja majd a keresett megoldást? Szoktam látni amerikai filmekben, amikor a gyanúsított lakásán keresik a bűnjeleket. A fiókokat kiborogatják a szőnyegre, a könyvespolcról leszórják a könyveket a padlóra. Hogy lehet így bármit megtalálni? Hogy lehet ilyen slendrián módon keresni valamit, amitől komoly bevételeket remélek?

A rendszerint elkövetett hibák másodika

Ami valamire hasonlít, az nem csak hasonlít, hanem pontosan ugyanaz. Én tudom, hogy az emberi agy így működik, és ennek volt is evolúciós előnye. Dömper Evetke is felismerte a hasonlóságot az Avon termékek, és a hálózati értékesítésben terjesztett ganodermás kávé között. Hasonlít, tehát ugyanaz. Csakhogy a DXN, és az Avon között a terjesztési módszer közötti hasonlóságot leszámítva semmi közös nincs. Sem a marketingterv, sem a termékpaletta, sem a minőség, és sem az ár nem hasonlít. De erre is csak az jön rá, aki elég időt szán arra, hogy ezeket leellenőrizze.

Attól hogy valami hasonlít, nagyon is különböző lehet. Erre jó példa a mindenki által ismert kávé esete. A kávét leginkább két féle kávéból főznek, arabicából, és robustából. Az arabica egylaki növény, egyetlen cserjén vannak jelen a porzós, és a termős virágok. A robusta ezzel szemben kétlaki, a szaporodáshoz szüksége van nőnemű, és hímnemű növényekre is az ültetvényen. Annyira különbözik a két faj, hogy keresztezni sem lehet őket. A belőlük főzött ital viszont szinte ugyanaz. (Természetesen van némi különbség az ízüken, és a hatásukban, de nem jelentős.) Ugyanígy van ez az élet nagyon sok területén. A hasonlóság távolról sem jelent azonosságot.

A hab a tortán

És mindezek után, amikor Dömper Evetke számára világossá vált, hogy amivel foglalkozom, az csalás, és hülye emberek lehúzása, kanyar nélkül felajánlkozik, hogy szívesen részt venne ebben.

„Szerintem remekül kiegészíthetnénk egymást. Fiatal vagyok és lendületes, könyörületmentes, eladok bármit, ha kell.”

Erkölcsei nem nagyon vannak, az tisztán látszik. Miután megköszöntem, hogy visszajelzett, és további jó keresést kívánva elköszöntem, nem hallottam felőle. Biztosan sokan azt képzelik, hogy nekem teljesen mindegy, hogy kivel dolgozom, de ez nem így van. Nem szeretnék felületes, és gerinctelen „könyörületmentes” (az olyan valami lehet, mint az ólommentes) embereket a csapatomba.

Mi a lényeg ebből neked?

Ne kövesd el a fent említett hibák egyikét sem! Ha tényleg komolyan érdekel egy jó üzlet, azt ne egy sms-nyi információ alapján ítéld meg! Szánd rá az időt, és alaposan vizsgáld meg! A DXN esetében bármit megmutatok, ami érdekel, a gyártási titkokat leszámítva. Mi vagyunk a piacvezető, és sokan szeretnék a titkainkat kifürkészni. Biztos lehetsz benne, hogy az életed során már tucatnyi olyan lehetőséggel találkoztál, amivel más pályára állíthattad volna az életed, ha komolyan veszed. Mert, ahogy a mondás tartja, a lehetőség eljő, de nem időzik sokáig.

A teremtő nagy mókamester lehet, mert csodálatos dolgokkal találkozunk nap, mint nap, de mindennek át kell haladnia az agyunk szűrőjén. És itt van a csapda, ebből jönnek a hibák. A legkiválóbb programok nem futnak bármilyen operációs rendszeren. Előbb az oprendszert kell updatelni. 🙂

Spirulina. A minőség ismérvei

Spirulina. A minőség ismérvei

Spirulina a superfood.

Melyek a minőség ismérvei?

2011 óta fogyasztom a párommal együtt a spirulina algát. Néha többet, néha kevesebbet, de a napi 1 kg zöldségnek megfelelő mennyiséget biztosan. Arról is meg vagyok győződve, hogy a piacon kapható legjobb minőséget fogyasztom, ráadásul évek óta ingyen. Egy különös véletlen folytán lehetőségem volt megtekinteni egy spirulina farmot Alsó Ausztriában, 20 kilométerre a lakhelyemtől. Nézzük meg együtt, hogy honnan lehet tudni, hogy melyek azok a fontos feltételek, amelyek a valóban kiváló minőséget fémjelzik!

Spirulina farm Ausztriában

Reiding egy kis település nem messze Herzogenburg-tól. Itt található az említett farm, ahol a létező legjobb minőségű spirulinát termesztik – legalább is a helyi vállalkozó szerint. Ez nem valami ázsiai gagyi, hanem igazi osztrák minőség. 2021. augusztus 8-9-én nyílt napokat tartottak, ahol körbevezették a látogatókat, és minden kérdésünkre válaszoltak. Volt termékkóstoló is, ahol kedvezményes áron vásárolni is lehetett. A cég filozófiája, hogy ne tablettában, vagy porban fogyasszuk a spirulinát, hanem keverjük hozzá a napi táplálékunkhoz. A kenyérhez, a müzlihez, a csokihoz, és lehetőleg mindenhez.

A vezetés során először egy kis csarnokot mutattak meg kívülről, ahol néhány medence volt látható. Ez volt a bölcsője 2015-ben az első spirulina tenyészetnek. Itt kezdték a munkát, itt kísérletezték ki a saját fajtát. Ahogy a cég tulajdonosa mondta, minden spirulina ugyanaz a faj, de ahogy mi emberek is különbözünk, ez az alga is különböző alfajokra oszlik fel.

  • Ez milyen fajta spirulina? Édesvízi, vagy sós vízi? – kérdeztem.
  • Nem édesvízi. – szólt a válasz.

És tovább semmi. Honnan jön a víz? Milyen tiszta? Mivel sózzák be, ha nem édes vizet használnak? Nem volt válasz. Aztán bemehettünk a nagyobb üvegházba, ahol a spirulina termesztése zajlik. Sajnos ők télen nem tudnak termeszteni, mert kevés a fény, és nem tudnák eléggé felfűteni sem a medencéket.

A szüret

Vákuumos pumpákkal szivattyúzzák ki a masszát a medencéből, és műanyag zsákokban összepréselik, majd átkerül minden a szomszédos csarnokba, ahol a feldolgozás történik. A spirulina masszából csíkokat préselnek, majd ezeket egy éjszakán át 38-40 fokon szárítják. Így lesz belőle por, vagy inkább granulátum. Utána ennek a felhasználásával készítenek más partner cégek müzlit, csipszet, kekszet, csokoládét, száraztésztát és péksüteményeket. Ennyit tudtunk meg.

A spirulina superfood?

Egy látogató tette fel ezt a kérdést, amire az volt a válasz, hogy ezzel a szóval sokan dobálóznak, és olyan hatóanyagokat is ráírnak a spirulina dobozára, – jellemzően az ázsiai cégek – amivel az nem is rendelkezik. Ennyi! Pedig a spirulina alga szuperélelmiszer. Köztudott, hogy az egyoldalú táplálkozás egészségtelen. Ha azonban valaki egyoldalúan csak valamelyik superfood kategóriába sorolt élelmiszerrel táplálkozna, semmi baja nem lenne tőle. A DXN például támogatja spirulinával az IIMSAM szervezetet, akik éhező gyermekeket táplálnak világszerte. Ráadásul ehhez az akcióhoz mi, tagok is csatlakozhattunk, és az általunk felajánlott összeget a DXN megduplázza.

Az ázsiai spirulina gagyi?

Malajziában a DXN farmján egész évben optimális a hőmérséklet, a napsugárzás mértéke, és beesési szöge. Mi télen is termesztjük a spirulina algát, évtizedek óta. A DXN artézi vizet szivattyúz fel a föld alól, és azt sózza be 20 ezrelék mértékig. A tengervíz sótartalma 30 ezrelék. Ezért mondjuk, hogy a mi spirulinánk sem nem édesvízi, sem nem sós vízi.

A spirulina masszát nem 38-40 fokon szárítjuk egy éjen át, mert úgy sok értékes hatóanyag elvész, hanem néhány perc alatt fagyasztva szárítjuk. És ezután a DXN saját maga dolgozza fel, és nem adja tovább más cégnek, mert így sokkal jobban biztosítani tudja a kiváló minőséget. A DXN több rangos minőségi igazolással is rendelkezik – TGA, GMP, ISO 14001 – amelyek megtekinthetők a cég honlapján. Az említett ausztriai cég weboldalán egy gomb található, amire kattintva elvileg letölthető lenne az IFS Global Market Food igazolása. De csak az oldal tetejére lehet onnan visszajutni.

IIMSAM, spirulina

Szerintem nagyon derék dolog, amikor egy vállalkozó szellemű ember belekezd a spirulina termesztésébe ott, ahol ennek nincs tradíciója. Nagyon helyes, ha minél többen fogyasztják ezt a superfood-ot, mert nagyon egészséges. A spirulina mindenképpen hasznos a szervezetünk számára. Azzal viszont nem tudok egyetérteni, hogy a tájékozatlan vásárlókat megvezetve kellene üzleti sikereket elérnünk. Ezen a területen is igaz, hogy minden közlésnek, hírnek utána kell menni, és le kell ellenőrizni. Ha kérdésed van, keress meg, és válaszolok.

Gyors siker az MLM-ben

Gyors siker az MLM-ben

Gyors siker az MLM-ben

gyors siker az MLM-ben

Voltak, és lesznek is „csodagyerekek”, olyanok, akik villámsebességgel képesek haladni. Ezért igenis lehetséges a gyors siker az MLM-ben is. Sokszor felteszik nekem is azt a kérdést, hogy milyen gyorsan lehet valaki gyémánt a DXN-ben. Erre a kérdésre felelősségteljesen lehetetlen válaszolni, ugyanis mi, MLM szponzorok mindig „hozott anyagból” dolgozunk. Az elmúlt 10 év alatt láttam már nagyon jó képességű embereket, akik az első buktatónál feladták, és olyan is volt már, aki nagyon nehezen tanult, és nagyon rosszul csinálta, szinte nulla eredménnyel, mégis vagy 2 évig elszántan küzdött a sikeréért.

Két különböző gyémánt

A mi hálózatunkban eddig 2 gyémánt szintet elért munkatárs található. Az egyikük 8 éven át küzdött, és dolgozott, mire elérte ezt a szintet, a másikuknak erre elég volt 9,5 hónap. De melyik vajon a nagyobb teljesítmény? Össze lehet-e hasonlítani Usain Bolt eredményét a 100 méteres síkfutásban, Maráz Zsuzsa teljesítményével a Spartatlonon? Az egyik 100 méter villámgyorsan, a másik meg 250 km kitartóan.

Kisebb lenne-e Strifler Erzsike teljesítménye, aki nagyon nehéz anyagi körülmények között kezdte egy határmenti kis faluban, mint Kővári Lacié, aki kihasználta a „lockdown”-t, és amíg nem vezethetett külföldi utakat, addig felépített gyorsan egy gyémánt üzletet a DXN-ben?

Gyémánt üzlet kitartóan

Erzsike kiváló példa arra, hogy nincsen eleve vesztes helyzet. Nincs olyan, hogy valakinek esélye sincs a sikerre. Az ő munkatársai között is vannak olyanok, akik fel is adták. Mert feladni könnyű. Ami igazán nehéz, megtalálni a határvonalat aközött, hogy: „ami nem megy, ne erőltessük”, és aközött, hogy „addig csinálom, amíg el nem érem a célom”. Edison addig próbálkozott, amíg rá nem jött, hogy wolfram szálat kell az izzóba tenni, és úgy már működni fog a lámpa. Ha a harmadik kísérlet után feladja, valószínűleg más találta volna fel az izzólámpát.

Nem tudom, hogy hol a határ. Talán azt kell valahogy megérezni, hogy elértem-e már én a saját határaimat, tudok-e még tovább javulni. Mert ha már nem megy jobban, de ez még mindig kevés a sikerhez, akkor talán nem érdemes tovább kínlódni vele. De ha van esély arra, hogy megtanuljam jól csinálni, akkor meg tovább kell menni, nem szabad feladni.

Gyors siker az MLM-ben

Kővári Laci magasra tette a lécet. Egy túlhordott terhesség ideje alatt, elérte a gyémánt szintet. Nincs statisztikám arról, hogy hányan tudták ezt Magyarországon, vagy Európában ennyire gyorsan megcsinálni. Ismertem valakit, akinek ez 6 hónap alatt sikerült, de ő már rég nincs a DXN-nél. Viszont másról nem hallottam, aki ennyire gyors lett volna. Laci 2020 augusztusában csatlakozott hozzánk, egy másik ganodermás kávés cégtől. Mivel idegenvezető a hivatása, a vírusjárvány őt is „elgázolta”. Ha nincsenek utak, nem kellenek az idegenvezetők sem. Ő a lehető legjobban használta ki a kényszerpihenőt: MLM hálózatot épített. Arról már sokan, és sokszor írtak, és beszéltek, hogy a DXN – és a legtöbb MLM hálózat – érzéketlen a gazdasági válságokra. Nem hogy csökkenne a forgalom, inkább akkor szárnyalunk igazán, ha a gazdaság mélyrepülésben van. Ez tény, amit számokkal is alá tudok támasztani. Aki nem hiszi, az ő dolga.

Hogy Lacinak hány embert kellett felhívnia ahhoz, hogy találjon 85-öt, aki csatlakozott hozzá, azt csak ő tudja. Tudomásom szerint ő sem beszélt rá senkit a csatlakozásra. Szerencsére a DXN termékei elég jók ahhoz, hogy az emberek fogyasztani akarják őket. Egészen biztosan ő is sokkal több nemet kapott, mint amennyi igent. De ez ennek a szakmának a velejárója, mint az ülőmunkának a derékfájás.

Mire jó ez neked?

Nagyon büszke vagyok mindkét munkatársunkra, ezt fontosnak tartom megjegyezni. Bármelyikük teljesítménye példaértékű. Ha akarsz, te is levonhatsz belőlük néhány tanulságot. De egy dolgot ne tegyél, semmiképpen! Ne akard bármelyiküket is saját magadhoz hasonlítani. Mert nincs két egyforma helyzet, és nincs két egyforma ember.

Hiba volna az is, ha bármelyikük teljesítményét a szerencsének tulajdonítanád. Mindketten az erősségeikre támaszkodtak. Erzsike a kitartására, Laci meg a kiterjedt ismeretségi körére. De egyikük sem várta tátott szájjal a sült galambot. Lehet, hogy neked más erősségeid vannak, amelyek ugyanúgy eljuttatnak a gyémánt szintig. Ezt érdemes lenne kideríteni, mert nem mindegy, hogy van egy szép passzív jövedelmed, vagy csak sóvárogsz a szabad élet után.

Ami biztos, hogy tudunk neked is mutatni egy olyan utat, amit fel tudsz vállalni, és a tükörbe tudsz nézni, szégyenkezés nélkül. Vannak emberek a Föld nevű bolygón, akik akarják a DXN tényleg nagyon jó hatású termékeit fogyasztani, csak meg kell őket találni. Na, erre vannak hatékony módszereink, neked csak a kitartásod, és munkád kell, amit bele tudsz fektetni.

Gyors siker vs. kockázat mentes siker

Nekünk több olyan munkatársunk is van, akik jó úton vannak a gyémánt szint felé. Hogy lesz-e elég kitartásuk végigmenni az úton, azt nem tudom. Tényleg nem vagyok jövőbelátó. Én segítem őket a legjobb tudásom szerint, de a munka oroszlánrészét nekik kell beletenni. Tudom én, hogy ha valami csoda folytán biztosan tudnád, hogy sikeres leszel ebben a szakmában, nem haboznál te sem, és azonnal csatlakoznál. De a kockázat annyira kicsi, a lehetséges jutalom meg annyira nagy, hogy én nem tétováznék. De a te életedről a döntéseket neked kell meghozni, ahogyan a döntésed következményeit is te fogod majd viselni.

„Sorsot választ az is, aki tétlenkedik.”

Motivációs térkép

Motivációs térkép

Motivációs térkép

A Dobbantó vendége Kovács Attila motivációs coach

Hallottál már a motivációs térképről? Eddig én biztosan nem, de mostanra már van nekem is. Íme egy kis ízelítő!

2021 január 20-án megtisztelő vendégünk volt Kovács Attila motivációs coach, aki a Dobbantóban beszélt nekünk erről az új dologról. A felvételt itt nézheted meg. Azóta megcsináltattam a saját motivációs térképem, és érdekes élmény volt.

Válságálló üzleti lehetőség a 2020-as számok tükrében

Válságálló üzleti lehetőség a 2020-as számok tükrében

Válságálló üzleti lehetőség a 2020-as számok tükrében

Ebben a cikkben egy válságálló üzleti lehetőség lesz a téma. Semmi marketing bullshit, nem fogom fényezni a statisztikáimat, tényeket fogsz látni, amennyiben végigolvasod.

2020 nem volt könnyű év

Egy évvel ezelőtt nem sokan gondolták, hogy milyen évnek nézünk elébe. Én az idén 57 éves leszek, de még nem éltem át hasonlót. Nem szeretnék belemenni azokba a vitákba, aminek mentén az emberek ma egymás torkának ugranak, hogy van vírus, vagy nincs, hogy használ a maszk, vagy nem, és oltassunk, vagy ne. Csak a múlt év történéseinek a gazdasági hatásait akarom bemutatni, egy válságálló üzleti lehetőség kapcsán, amit kiválóan ismerek, lévén hogy 2011 óta ezzel foglalkozom.

Még nekem is van egy alkalmazotti állásom, ahonnan az első lockdown alkalmával márciusban, hat hétre elbocsájtottak. Ezzel nem voltam egyedül, Ausztriában, ahol élek, rég nem látott méreteket öltött a munkanélküliség. Ezen ország nemzeti össztermékének nagy részét az idegenforgalom adja, és mivel bezártak a szállodák, az éttermek, és a mozik, rengeteg ember veszítette el az állását. Ezzel összefüggésben sok kisvállalkozó volt kénytelen csődöt jelenteni, mert nem volt annyi tartaléka, hogy heteken keresztül fizesse a költségeit.

De mi történt a saját üzletünkben?

Az MLM egy igazi válságálló üzleti lehetőség, ez már többször bebizonyosodott. De nézzük a számokat! 2020 januárjában 10 300 volt a csoportpont. Ekkor még csak a Kínából érkező hírekben volt szó a koronavírusról. Aztán február végére bejött a lockdown, és ezzel együtt a havi pontszám 13 200-ra nőtt. Akkor, amikor épp rengetegen veszítették el az állásukat, a mi partnereink közül is. Aztán márciusban 12 990 pont jött össze, ami nem számottevő csökkenés a februárihoz képest. Volt olyan német munkatársunk, aki 3 éve tag, de még soha nem vásárolt, februárban viszont 300 pont értékben igen.

Mi lehet ennek az oka?

Szerintem a válasz nem nehéz. A DXN termékei elképesztően jók, és nincsenek túlárazva. Akik már egy ideje fogyasztják őket, azok tudják, tapasztalják ezt a tényt. Úgy tűnik, hogy ha baj van, akkor inkább bíznak a természetes módszerekben, a ganoterápiában, mint bármi másban. Ha féltik az életüket egy tomboló vírustól, akkor feltöltik a raktárkészletet. Ahogy mi is tettük. Mert igaz, hogy egy kicsit sem rettegünk a koronavírustól, de ha mégis elkapnánk, tudjunk mihez nyúlni. Havonta 200-250 ezer forint értékben költünk az egészségünkre, – amit már nem kell kifizetnünk – szép is lenne, ha emellett még rettegni kellene.

És ősszel jött a második hullám

A nyár folyamán 8-12 ezer pont között ingadozott a pontszám, de szeptemberre újabb növekedés következett be. 14 800 ponttal zártunk. Aztán október 16 000 pontot hozott, végül november egy új rekordot, 17 400 pontot jelentett. A hírek szerint a második hullám durvább volt – legalább is annak lett bemutatva a médiában – és ez tükröződött a forgalom tekintetében is. Javíts ki, ha tévedek, de a számok nekem azt mutatják, hogy amikor egy átlag kisvállalkozó az életéért küzd, a mi üzletünk jobban szárnyal, mint valaha.

válságálló üzleti lehetőség

Válságálló üzleti lehetőség

Tagja vagyok néhány üzleti csoportnak a Facebook-on, és figyelemmel követtem azt, ahogy sokan hihetetlen akaraterővel próbálják megtalálni a kivezető utat a válságból. Átállnak más, jobban eladható termékek gyártására, vagy offline helyett online módszerekre. Nekünk nem kellett átállni semmire, és nem kellett más módszert használnunk, mint eddig. És a teljes, válsággal terhes 2020-as év alatt 39,58%-kal nőtt a vállalkozásunk forgalma. Igaz, a bevétel csak 18%-kal. Ez nem a költségek növekedésével magyarázható, sokkal inkább az MLM egyik jellegzetessége. Nem mindegy, hogy milyen mélyről jönnek a pontok, és ezeknek a „lábak” közötti százalékos elosztása is fontos. Minél egyenletesebb, annál jobb. Ha valamelyik láb megerősödik, ha túl sok forgalom jön onnan a többi lábhoz képest, akkor eltolódik az egyensúly. Az lenne az optimális, ami szerintem soha nem tud megvalósulni, ha minden láb, hasonló forgalmat generálna.

A teljes statisztika

2020 decemberében a hálózatunk létszáma 1075 fő, 36 országból. Közöttük van 58 Star Agent, 5 Star Ruby, és 1 Star Diamond. Tavaly 107 fővel nőtt a hálózatunk létszáma, ez 20,29% növekedés. És ennek a 35%-át, 38 főt mi léptettünk be. Ez tudod mit mutat? Hogy ez a hálózatunk elsősorban fogyasztókból áll, nem üzletépítőkből. Ezek az emberek a termék miatt regisztráltak, nem az üzlet miatt. Nem kell őket „búgócsigázni”, hogy vásároljanak, megteszik ők maguktól is. És ha véletlenül valaki szintén szeretne olcsóbban vásárolni, akkor nem akadályozzák meg, hogy hozzájuk regisztráljon. De ők nem “tolják a folyót”. Ennyi. Nagyobb aktivitást nem fejtenek ki. Ez azt bizonyítja, hogy a bevételünk nem azon múlik, hogy folyamatosan “motiváljuk” a munkatársainkat, mint egy cirkuszi tányérpörgető. Pláne nem hívogatjuk őket a hónap végén, hogy: “Kellene valamit rendelni, nem?” Természetesen nálunk is van lemorzsolódás, mert az ember már csak ilyen. Még ha használt is neki egy készítmény, egy idő után elfelejti, vagy azt hiszi, hogy hiába tér vissza a régi szokásaihoz, a régi panaszok nem jönnek majd vissza.

Ha feliratkozol a hírlevelünkre, azt is megtudod, hogy az 1075 fő közül mennyien vásárolnak több-kevesebb rendszerességgel, átlagosan hány pontért, és hogy ez mekkora bónuszt eredményez. Mindenesetre viszonyítási alapként megmutatom, hogy a DXN éves jutalomutazásához, a szükséges 175 000 utazási pontnak a 97,28%-át teljesítettük, épp csak egy picivel maradtunk le a Földközi tengeri hajókázásról. Szerintem ez nem rossz teljesítmény.

Mit gondolsz erről te?

Te mit tanultál 2020 történéseiből? Van állásod, vagy vállalkozásod, amelyik ennyire biztosan átvészelte a vészterhes időket? Nem akarsz esetleg egy ilyen stabil lábat kiépíteni magadnak minden eshetőségre? Világjárványok esetében kiben bízol jobban? A saját kiváló állapotba hozott immunrendszeredben, vagy valami külső segítségben, mint a „pofarongy”, vagy a biztonságos(?) vakcina?

Ne feledd, hogy ehhez a vállalkozáshoz nincs szükség befektetésre, és pénzt sem veszíthetsz. A legrosszabb esetben is csak a belefektetett munkádat bukhatod el. Cserében viszont egy ennyire válságálló üzleti lehetőség lehet a jutalmad. Te döntesz, a te életed.

A DXN dal magyar hálózatépítők előadásában

A DXN dal magyar hálózatépítők előadásában

A DXN dal magyar hálózatépítők előadásában

Karácsonyi meglepetés

2020 nem volt egy könnyű év sok ember számára. Rengetegen vesztették el a munkájukat, sok kisvállalkozó ment csődbe, több alkalommal is be voltunk zárva a lakásunkba. Ez utóbbi hozta el, az otthon, külön-külön felvett, majd összevágott énekek divatját. Ismert slágereket énekeltek sztárok, de hétköznapi emberek is. Én mindig szerettem volna részese lenni valami ilyen produkciónak, csak nem voltak hozzá társak. Aztán hirtelen lettek. A Dobbantó Facebook csoport, amelyik az üzleti érdeklődésű DXN-eseket tömöríti, magévá tette az ötletemet, hogy énekeljük el azt a dalt, ami a DXN 25. születésnapjára íródott.

See you at the top in DXN

19 dalos pacsírta küldte el a felvételét, és még további 14 volt, aki a “tánckart” erősítette. A végeredmény egy igazi “örömdal” lett, hisz minden résztvevőn látszik, hogy élvezték az egészet. Érzelemdús, vicces, kicsit paptetikus, ahogy kell! Jó szívvel ajánlom, hogy nézd meg te is, mert a pozitív érzelmek manapság hiánycikknek számítanak. Jó egy ilyen csapathoz tartozni, és jó, hogy a mindennapok viharában is látjuk a fényt az alagút végén. Kívánom neked, hogy a te mindennapjaidban is legyen remény, egy jobb, szabadabb élethez.

Sikerek nyomában

Sikerek nyomában

Sikerek nyomában

Beszélgetés sikeres DXN-es vezetőkkel

November 23-án nagy megtiszteltetésben volt részünk. Czérna Szabolcs, DXN Crown Diamond meghívott minket a Facebook-on élőben sugárzott beszélgetős műsorába. A kérdéseket előre megkaptuk, hogy mi is felkészülhessünk, mert vannak közöttük magán jellegű kérdések is. A “Sikerek nyomában” természetesen arra keresi a választ, hogy mi a titka egyes emberek sikerének, de természetesen maga az ember is fontos része a sikernek. A következő kérdésekre adtunk választ:

  • Hogyan kerültünk Ausztriába?
  • Hogyan sikerült beilleszkedni?
  • Mikor találkoztunk egymással?
  • Mivel foglalkoztunk a DXN előtt?
  • Honnan jött a logónkba a zsiráf?
  • Milyen volt az első MLM élményünk?
  • Mit kerestünk, amikor rátaláltunk a DXN-re?
  • Ki az úr a háznál?
  • Hogyan, és miért készült az álomtablónk?
  • Milyen hatása van ránk a mindennapokban? Hogy született a Dobbantó?
  • Melyik volt a legértékesebb online képzésünk?
  • A legemlékezetesebb sztori a DXN jutalomútról.
  • Milyen értékrendet követünk bezetőként?
  • Mit tartunk sikernek?

 

Sikerek nyomában

Az álomtablónk

Sikerek nyomában

Mielőtt a kedves olvasó hibásan arra a következtetésre jutna, a beszélgetés felvételét meghallgatva, hogy csak akkor lehet sikeres, ha maga is ilyen sokat tanul, sietek eloszlatni ezt a hibás következtetést. Nem szükséges MINDENT megtanulni a sikerhez. Mi egyébként is nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a saját rendszerünk alkalmazásával a munkatársak is tudják használni a mi tudásunkat. Elég, ha megtanulod a ProFin rendszert használni, az meg nem nehezebb, mint késsel-villával enni.

A hálózatépítés olyan, mint bekötött szemmel haladni egy akácerdőben. Sokszor nekimész egy fának, felsérti a bőrödet egy tüske. Ha tanulsz, egyre átlátszóbb lesz a kendő, ami a szemedet befogja. Így egyre többször sikerül kikerülni a fákat, és elkerülni a tüskéket. Ilyen szemmel, és füllel hallgasd ezt a beszélgetést, feltéve, ha közelebbről meg akarsz ismerni minket, vagy ezt a kiváló lehetőséget. Sosem tudhatod előre, hogy nem pont ezt kerested-e. Én tiszta lelkiismerettel mondom, hogy nem ismerek másik lehetőséget, amelyben elég a becsületres, és szorgalmas munka ahhoz, hogy kidolgozd magad a mókuskerékből, hogy megszabadítsd magad a magyar egészségügy “ölelő karjaitól”.

Ez a weboldal használja a Google Analytics szolgáltatást. Ha nem szeretnéd, hogy a látogatásodat érzékelje, kattints ide!
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.

Használjuk a Google Analytics-ot.

Kérem fogadja el a Google Analytics követést. De tovább mehet úgy is, hogy ezt elutasítja. Ekkor a weboldal semmilyen adatot nem továbbít a Google Analytics-nak.